سرکوب فلسطینیان در محله «الشیخ جراح» قدس ادامه دارد

سرکوب فلسطینیان در محله «الشیخ جراح» قدس ادامه دارد
پنج‌شنبه 28 بهمن 1400 - 13:29

نظامیان رژیم صهیونیستی شب گذشته محله الشیخ جراح در شهر قدس اشغالی را تحت محاصره خود درآورده و به سرکوب فلسطینیانی که برای همبستگی با ساکنان این محله تجمع کرده بودند، مبادرت کردند.

العالم - فلسطین اشغالی
نظامیان رژیم اشغالگر چهارشنبه شب(دیشب) جوانان فلسطینی را که به نشانه همبستگی با ساکنان محله الشیخ جراح تجمع کرده بودند، سرکوب کردند.

نظامیان صهیونیست همچنین «محمد ابو الحمص» فعال فلسطینی و «نفیسه خویص» پیرزن فلسطینی را مورد ضرب و شتم قرار دادند. آن‌ها همچنین چند روزنامه‌نگار را که در حال تهیه گزارشی از سرکوب فلسطینیان بودند، وادار به ترک این محل کرده و یک جوان به نام «بلال الجعبری» از محله الشیخ جراح را بازداشت کردند.

پیشتر جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌های جداگانه‌ای به رژیم اشغالگر قدس درباره پیآمدهای تجاوزات شهرک‌نشینان و نظامیان صهیونیست علیه ساکنان محله الشیخ جراح هشدار دادند.

بنابر گزارش وبگاه «العربی الجدید»، شهرداری قدس اشغالی نیز روز گذشته به خانواده «ایهاب الحصینی» ساکن شهرک جبل المکبر در جنوب شرقی قدس اشغالی، اخطاریه‌‌ای در خصوص تخریب خانه‌اش ارائه و اعلام کردند که این خانواده ۲۱ روز مهلت دارد تا به دست خود خانه‌اش را تخریب کند یا اینکه شهرداری اقدام به تخریب کرده و هزینه تخریب را دریافت خواهد کرد.

رژیم صهیونیستی همچنین اخطاریه‌ای برای تخریب مدرسه «رأس التین» واقع در شرق رام‌الله در کرانه باختری ارائه و اعلام کرد که این مدرسه تا ۱۴ روز دیگر تخریب خواهد شد.

پربیننده ترین خبرها