افتخار صنعت لبنان، بینی دشمن را به خاک مالید؛

کاربران "گنبد کاغذی" را به سخره گرفتند

کاربران
يکشنبه 1 اسفند 1400 - 13:35

کاربران شبکه های اجتماعی اجرای عملیات شناسایی موفقیت آمیز پهپاد "حسان" در عمق خاک فلسطین اشغالی را جشن گرفته و شکست رژیم صهیونیستی در رهگیری این پهپاد به رغم همه امکانات و تجهیزات پیشرفته نظامی را به باد تمسخر گرفتند.

العالم - داغ های مجازی

نفوذ پهپاد حسان به عمق خاک فلسطین اشغالی و اجرای عملیات شناسایی به مدت 40 دقیقه در مساحتی به طول 70 کیلومتر در شمال فلسطین اشغالی، سیلی محکم دیگری از سوی مقاومت لبنان بر صورت رژیم صهیونیستی بود.

رسانه های عبری بازگشت سالم این پهپاد و شکست "اسرائیل" در رهگیری و شکار آن را پیروزی برای حزب الله لبنان و شکست امنیتی و اقتصادی برای این رژیم دانستند. این رسانه ها گفتند که هواپیماهای اف 16 و بالگردهای آپاچی و موشک های رهگیری سامانه دفاعی گنبد آهنین هیچ یک نتوانستند این پهپاد را شکار کنند.

در این بین هشتگ های "بینی شان را به خاک مالید و برگشت" و "حسان اللقیس" و "افتخار صنعت در لبنان" در این کشور ترند شدند و کاربران این پیروزی را جشن گرفته و تأکید کردند که مقاومت با تکیه بر تجربیات خود، قدرت ارتقای پهپادهای شناسایی را به دست آورده است.

کاربران گفتند که پهپاد حسان، افتخار و مایه سربلندی صنعت لبنان است که توانست اسطوره ارتش شکست ناپذیر را در هم بشکند و گواهی روشن بر شکست گنبد آهنین رژیم صهیونیستی و ضربه ای کاری بر فناوری پدافند این رژیم است. همچنین خاطرنشان کردند که کشورهایی که با رژیم صهیونیستی سازش کرده اند و به دنبال جرید سامانه گنبد آهنین از این رژیم هستند اکنون باید در محاسبات خود تجدید نظر کنند.

کاربری به نام "ابو_اسامة_الفضلي" نوشت: "گنبد آهنین، گنبد عنکبوتی بود"

کاربر دیگری با عنوان "رأفت الياسر" نوشت: "در مکتب حزب الله شهیدان زنده اند و نمی میرند. حتی اگر جسمشان از روی زمین برداشته شود، پیروزی هایشان زنده و جاوید می ماند و به همت وارثان مخلص رشد می کند. آنها امانتدارانی هستند که نگذاشتند (حسان) بر زمین بماند و آن را خار چشم دشمنان کردند..."

کاربر دیگری با عنوان جمیل نوشت: "حسان همه تجهیزات رصد و کنترل رژیم و سامانه پاتریوت ان را به چالش کشیده و گنبد آهنین را زمینگیر کرد. سلام بر سید عرب، ابو هادی و مرگ بر بنی صهیون"

پربیننده ترین خبرها