حزب معارض مغرب، شتاب دولت برای سازش با تل‌آویو را محکوم کرد

حزب معارض مغرب، شتاب دولت برای سازش با تل‌آویو را محکوم کرد
سه شنبه 3 اسفند 1400 - 15:21

حزب معارض «العدالة و التنمیة» مغرب به سفر وزیر اقتصاد و صنعت رژیم صهیونیستی به این کشور واکنش نشان داد.

العالم - فلسطین اشغالی

حزب معارض «العدالة و التنمیة» مغرب در بیانیه‌ای در واکنش به سفر «اورنا باربیوای» وزیر اقتصاد و صنعت رژیم صهیونیستی به رباط، شتاب دولت مغرب برای سازش با این رژیم را محکوم کرد.

حزب مذکور در بیانیه خود شتافتن برخی افراد و نهادهای فرهنگی، تربیتی، اقتصادی و دینی به سمت عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و درباره خطرات این روند بر جامعه مغرب و بافت فرهنگی، اجتماعی و سیاسی آن هشدار داد.

به نوشته روزنامه «رأی الیوم»، این حزب بر مواضع ثابت و پایدار خود در حمایت از مسئله فلسطین به عنوان یک مسئله اصلی برای امت عربی و اسلامی تأکید کرد و افزود: صرف نظر از انگیزه‌های دولت برای ازسرگیری روابط با رژیم صهیونیستی، حزب عدالت و توسعه تأکید می‌کند که همچنان حامی مقاومت و مخالف عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی باقی خواهد ماند.

«اورنا باربیوای » وزیر اقتصاد و صنعت رژیم صهیونیستی با هدف دیدار و گفت‌وگو با مقامات مغرب به منظور تقویت همکاری اقتصادی و مالی دو طرف، به این کشور سفر کرده و این سفر او تا چهارشنبه (فردا) ادامه دارد.

روز دوشنبه (دیروز) باربیوای با «ریاض مزور» وزیر صنعت و تجارت مغرب یک توافقنامه اقتصادی با هدف تقویت همکاری تجاری دوجانبه امضا کرد. مغرب و رژیم صهیونیستی دسامبر ۲۰۲۰ توافقنامه سازش را امضا کردند.

فارس

پربیننده ترین خبرها