بحرین تحت سلطه موساد

بحرین تحت سلطه موساد
سه شنبه 3 اسفند 1400 - 21:40

رژیم آل خلیفه تنها به عادی سازی شرم آور با اشغالگران صهیونیستی و بازدیدهای اشغالگران از منامه، بسنده نکردند، بلکه به نوشته روزنامه "تایمزآف اسرائیل"، موضوع فراتر از این مسائل است، یکی از مقامات برجسته وزارت خارجه بحرین اعلام کرد که موساد در کشورش فعالیت دارد.

العالم - كشكول

این مساله شرم آور جدید توسط «عبدالله بن احمد آل خلیفه»، معاون سیاسی وزارت خارجه بحرین، در کنفرانس امنیتی مونیخ در گفتگو با بنی گانتز، وزیر جنگ اسرائیل، علناً اعلام شد.

این مقام بحرینی با غرور عجیبی گفت: همکاری اطلاعاتی میان بحرین و اسرائیل وجود دارد، موساد در بحرین و منطقه حضور دارد و حضور موساد به معنای "ثبات و امنیت بیشتر" خواهد بود.

این مقام بحرینی که از اعضای خاندان حاکم "آل خلیفه" است، به علنی بودن سفرهای رئیس موساد به بحرین افتخار می کند و می گوید این موضوع (یعنی همکاری بین نظام آل خلیفه و موساد صهیونیستی) ادامه خواهد داشت

روشن است که این همکاری به نفع مردم عرب و مسلمان نبوده و نخواهد بود و همه ما از ترور و عملیات خرابکارانه موساد علیه علما و متفکران ملت عرب و اسلامی و دانشمندان هسته ای ایرانی، مصری، عراقی، فلسطینی، تونسی و بسیاری دیگر اطلاع داریم.

این همکاری چیزی جز توطئه آل خلیفه علیه همه مردم مسلمان و در راس آنان ملت بحرین نیست که از سال 2011 قیام کردند و خواستار آزادی و دموکراسی بوده و مخالف با هر نوع روابطی با رژیم صهیونیستی هستند.

پربیننده ترین خبرها