مراسم بزرگداشت بدر الدین الحوثی در صنعا؛

وزیر دفاع یمن: نگرانی، رعب و وحشت سراسر رژیم صهیونیستی را در بر گرفته است

وزیر دفاع یمن: نگرانی، رعب و وحشت سراسر رژیم صهیونیستی را در بر گرفته است
شنبه 7 اسفند 1400 - 19:04

وزیر دفاع یمن در مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت سید حسین بدر الدین الحوثی از پیروزی بزرگ در آینده خبر داد.

العالم _ یمن

وزارت دفاع یمن و دفتر ریاست ستاد کل ارتش یمن مراسمی به مناسبت بزرگداشت سالگرد شهادت سید حسین بدر الدین الحوثی برگزار کردند.

در این مراسم سرلشکر محمد ناصر العاطفی وزیر دفاع، سرلشکر علی حمود الموشکی رئیس ستاد کل ارتش و شماری از فرماندهان و افسران ارتش یمن در ساختمان وزارت دفاع یمن سالگرد شهادت حسين بدرالدين الحوثي را گرامی داشتند.

این مراسم با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد و در ادامه سرود ملی جمهوری یمن پخش شد و حاضران به یاد این فرمانده شهید دعای زیارت شهیدان را قرائت کردند.

سرلشکر محمد ناصر العاطفی وزیر دفاع یمن در سخنانی در این مراسم گفت: این فضیلت برای شهید حسین بدرالدین الحوثی ماندگار است که ویژگی‌های اساسی قیام ملت را برای مقابله با ستمگران ترسیم کرد.

وی افزود: امروزه همه نشانه ها و موفقیت های میدانی بشارت پیروزی بزرگ در آینده را به ملت یمن و امت اسلامی می دهد.

وزیر دفاع یمن تاکید کرد: تحولات در مناطق اشغالی یمن این حقیقت را برای مردم آشکار کرده است که دولت حاکم در صنعا دولتی واقعی است که از یمن و عزت آن دفاع می کند.

سرلشکر محمد ناصر العاطفی تصریح کرد: نیروهای محور مقاومت به عنوان نیروی اصلی و مؤثر در مقابله با نقشه‌های استعماری غرب ظاهر شده است و با طرح های رژیم صهیونیستی چه داخل فلسطین و چه در سطح منطقه مقابله می کند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی امروزه دیگر آن قدرت و هیمنه ای را ندارد که رسانه های غربی از آن برای ما به تصویر می کشیدند و هم اکنون نگرانی، رعب و وحشت سراسر رژیم صهیونیستی را در بر گرفته است و این رژیم هر چه انجام می دهد فقط جنگ برای بقا است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها