شهادت جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در بیت لحم

شهادت جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در بیت لحم
سه شنبه 10 اسفند 1400 - 20:20

نظامیان صهیونیست با تیراندازی به سمت یک جوان فلسطینی که از ناحیه سر دچار آسیب شدیدی شد، او را به شهادت رساندند.

العالم - فلسطین اشغالی

نظامیان رژیم اشغالگر قدس بعد از ظهر امروز سه‌شنبه یک جوان فلسطینی را هدف گلوله قرار دادند.

این جوان فلسطینی در شهرک «بیت فجار» واقع در بیت لحم هدف گلوله نظامیان صهیونیست قرار گرفت. این گلوله به سر وی اصابت کرد و به شهادت او منجر شد.

وزارت بهداشت فلسطین خبر داد که نام این شهید فلسطینی «عمار شفیق ابو عفیفه» است که در اردوگاه العروب سکونت داشته است.

این در حالی است که شامگاه گذشته نیز دو جوان فلسطینی به نام‌های «عبدالله الحصری» و «شادی نجم» در یورش شبانه نظامیان رژیم صهیونیستی در کرانه باختری شهید شدند. در حمله شب گذشته نظامیان این رژیم به یک اردوگاه فلسطینیان واقع در نزدیکی شهر جنین در کرانه باختری، دو جوان ۱۹ و ۲۲ ساله شهید شدند.

طبق ادعای پلیس رژیم صهیونیستی، ماجرا وقتی شروع شد که نیروهای پلیس مرزی مخفی این رژیم تلاش کردند یک «مظنون به ترور» را در اردوگاه فلسطینیان بازداشت کنند اما با تیراندازی مواجه شدند.

پلیس رژیم اشغالگر قدس ادعا کرد، به دنبال این تیراندازی نیروهای این رژیم هم آتش گشوند و مظنون را دستگیر کردند اما یک بار دیگر خودروی حامل آنها هدف تیراندازی قرار گرفت و این نیروهای اسرائیلی هم دوباره به عاملان حمله آتش گشودند.

مقام‌های این رژیم همچنین مدعی شدند، به هنگام خروج نیروهای صهیونیست از اردوگاه ده‌ها نفر از فلسطینیان با سنگ، کوکتل مولوتوف و نارنجک به آنها حمله کردند و آنها در جواب «شروع به تیراندازی کردند».

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها