وزیر دفاع از ۱۰ محصول دفاعی رونمایی کرد

وزیر دفاع از ۱۰ محصول دفاعی رونمایی کرد
شنبه 14 اسفند 1400 - 14:51

با حضور امیر سرتیپ محمد رضا آشتیانی در سازمان صنایع دفاع، از ۷ محصول در حوزه رزم زمینی، ۲ محصول در حوزه رزم هوایی و یک محصول در حوزه رزم دریایی رونمایی شد.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

روابط عمومی وزارت دفاع گزارش داد، با حضور امیر سرتیپ محمد رضا آشتیانی در سازمان صنایع دفاع، از ۷ محصول در حوزه رزم زمینی، ۲ محصول در حوزه رزم هوایی و ۱محصول در حوزه رزم دریایی رونمایی شد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این مراسم با تبریک مبعث رسول گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص)، ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار با تقدیر و تشکر از تلاش مجاهدانه متخصصان صنعت دفاعی در سازمان صنایع دفاع گفت: اهداف، سیاست ها و راهبردهای تعیین شده در حوزه تسلیحاتی و دستیابی به فناوری های پیشرفته نظامی به خوبی و نظام مند در وزارت دفاع تدوین گردیده و توسط سازمان صنایع دفاع به نتیجه مطلوب رسیده است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تأکید بر لزوم هوشمند سازی و افزایش دقت در تولیدات سازمان صنایع دفاع به عنوان یک راهبرد اساسی خاطر نشان ساخت: با استعانت از خداوند بزرگ و همت کارشناسان و متخصصان وزارت دفاع و کشور، محصولات آن سازمان شامل وسایل و تجهیزات انفرادی، موشک ها، بمب ها و سایر ادوات نظامی از قابلیت های عملیاتی و کارآمدی لازم برخوردار بوده که این موضوع در افزایش قدرت نظامی و توان دفاعی جمهوری اسلامی برای اجرای مطلوب و موثر مأموریت ها نقش به سزایی دارد.

وی با اشاره به اهمیت رونمایی از ۱۰ محصول دفاعی گفت: تولیدات مزبور در مقابله با تهدیدات شامل سلاح هایی با کاربرد در حوزه های زمینی، هوایی و دریایی سطح اثر بخشی عملیات رزمی نیروها را ارتقاء داده و تسریع کننده فعالیت های بازدارنده می باشد.

پربیننده ترین خبرها