تظاهرات پاکستانی‌ها در محکومیت حمله تروریستی به مسجد شیعیان

تظاهرات پاکستانی‌ها در محکومیت حمله تروریستی به مسجد شیعیان
يکشنبه 15 اسفند 1400 - 22:37

شهرهای مختلف پاکستان شاهد برگزاری تظاهرات در محکومیت حمله تروریستی به نمازگزاران شعیه در پیشاور بود.

العالم – آسیا

شورای وحدت مسلمانان در اعتراض به کشتار در مسجد مرکزی امامیه شهر پیشاور، تظاهرات گسترده ای در مناطق مختلف کشور به ویژه اسلام آباد پایتخت پاکستان برگزار کرد، کشتاری که سریال تروریسم تکفیری را به ذهن متبادر کرد. که منجر به خروج مردم برای بیان مطالبات خود شد.

«محمد کاظمی» یکی از اعضای شورای وحدت مسلمانان در گفتگو با شبکه العالم گفت: دولت پاکستان متأسفانه تنها محکوم کرد و هیچ اقدام جدی انجام نداد، ما نخست خواهان تحقیقات بی طرف و مجازات عاملین و دادن غرامت به خانواده قربانیان و از بین بردن طائفی گری هستیم که دوستداران اهل البیت علیهم اسلام پاکستان را هدف قرار داده است.

وی افزود: همچنین ما خواستار برخورد با طرف‌های خارجی که برای حمایت از تروریسم به نهادهای ما نفوذ کرده اند، هستیم.

تاج حسین یکی از شرکت کنندگان در تظاهرات به العالم گفت: اگر دولت نمی تواند از ما محافظت کند باید این را برای ما توضیح دهد تا ما خودمان از خود محافظت کنیم زیرا آنچه اتفاق می افتد غیر منطقی است و ما نمی توانیم این فاجعه دردناک را باور کنیم.

تظاهرکنندگان تاکید می کنند که هدف از این کشتار؛ ایجاد ناامنی و خدشه دار کردن وحدت مردم پاکستان با هدف قرار دادن غیرنظامیان از طریق اقدامات تروریستی برای شعله ور کردن یک جنگ فرقه ای جدید است هدفی که دشمنان هرگز بدان دست نخواهند یافت.

آنچه بیش از همه مردم را عصبانی می کند این است که دولت پاکستان هنوز اقدام جدی برای رسیدگی به این قتل عام نکرده است که شوکی برای همه مردم پاکستان و دوستداران اهل بیت علیهم السلام در جهان از جمهوری اسلامی ایران تاعراق، یمن و لبنان است ..

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها