تظاهرات یمنی‌ها علیه ائتلاف متجاوز سعودی-آمریکایی در صعده

تظاهرات یمنی‌ها علیه ائتلاف متجاوز سعودی-آمریکایی در صعده
پنج‌شنبه 19 اسفند 1400 - 10:52

مردم استان صعده یمن بار دیگر در محکومیت اقدام ائتلاف متجاوز سعودی-آمریکایی-اماراتی به تحریم و محاصره مشتقات نفتی یمن تظاهرات کردند.

العالم _ یمن

یمنی‌های ساکن منطقه «غمر» در استان صعده در محکومیت اقدام ائتلاف متجاوز آمریکایی- سعودی- اماراتی به تحریم مشتقات نفتی کشورشان، تجمع اعتراض‌آمیز برگزار کردند.

مردم این منطقه با برگزاری تظاهرات گسترده تداوم تجاوزات دشمن از جمله اقدام آن به توقیف کشتی‌های حامل مشتقات نفتی را به منظور شکنجه و مجازات جمعی مردم یمن محکوم و تاکید کردند مردم یمن به خوبی از توطئه‌های تجاوزکارانه ائتلاف متجاوز آگاهند.

یمنی‌های حاضر در این تظاهرات اعلام کردند که همه مردم یمن در برابر ظالمان و مستکبران مقاومت می‌کنند و هرچقدر هم که ائتلاف متجاوز جنایات و محاصره یمن را تشدید کند، قادر به شکستن عزم و اراده یمنی ها نیست.

در بیانیه‌ای که بعد از این تظاهرات صادر شد، آمده است که این تحرکات اعتراضی تا زمان پیروزی بر دشمن ادامه خواهد داشت.

تظاهرکنندگان همچنین از ارتش یمن خواستند تا کمپین عملیات‌های «طوفان یمن» را برای مقابله با دشمن و دفاع از وطن تشدید کند.

هم زمان کارکنان بخش بهداشت و شرکت نفت یمن نیز با برگزاری تجمع اعتراضی در صنعاء، بی اعتنایی سازمان ملل را به اقدام ائتلاف متجاوز سعودی-آمریکایی به توقیف کشتی‌های حامل نفت یمن محکوم کردند.

در همین حال کمیته ساماندهی برنامه‌های مناسبات در استان‌های مختلف یمن، از آحاد مردم این کشور در استان‌های مختلف برای حضور در راهپیمایی گسترده در محکومیت اقدام آمریکا به محاصره کمر شکن یمن دعوت کرده است.

تسنیم

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها