نبض سنجی رژیم صهیونیستی در لبنان

نبض سنجی رژیم صهیونیستی در لبنان
شنبه 21 اسفند 1400 - 14:52

نماینده پیشین پارلمان لبنان از فراکسیون حزب‌الله درمورد تلاش دشمن صهیونیستی برای بهره برداری یک طرفه از بلوک نفتی و گازی لبنان هشدار داد.

العالم _ لبنان

دکتر نزيه منصور نماینده پیشین پارلمان لبنان از فراکسیون حزب‌الله تاکید کرد: دشمن صهیونیستی پس از مباحثات مسئولان لبنانی درباره خط 23 و خط 29 در بلوک 9 نفتی و گازی و منطقه اقتصادی در آب های منطقه ای با فلسطین اشغالی تلاش می کند هم دولت هم ارتش و هم آن دسته از نیروهای لبنانی را نبض سنجی کند که جنوب کشور را آزاد کردند.

وی افزود: دشمن صهیونیستی این نبض سنجی را از طریق دعوت شرکت های نفتی جهانی برای سرمایه گذاری در بخش حفاری برای نفت و گاز در منطقه مورد نزاع با لبنان انجام می دهد.

نزيه منصور تصریح کرد: این اقدام چالشی هم برای مثلث طلایی در لبنان محسوب می شود و هم برای دولت لبنان که در حالتی از سر در گمی به سر می برد و قادر به تصمیم گیری در این زمینه نیست.

وی افزود: در این میان قلعه محکمی در میدان باقی می ماند که جنوب کشور را آزاد کرد و در همین حال تعهد کرده است که حتی از یک وجب از سرزمین و از یک قطره از آب لبنان چشم پوشی نکند.

این نماینده پیشین لبنانی در پایان گفت: حال سوالی که مطرح می شود این است که آیا دشمن صهیونیستی و شرکت های جهانی و نیز واشنگتن که پشت آن قرار دارد، جرأت می کنند مرتکب چنین حماقتی شوند و سوال دیگر این است که آیا انگشت ها همچنان در انتظار ساعت صفر روی ماشه ها نیستند؟

وی تاکید کرد: آری جوانان بسیارند و در اشتیاق میدانند!

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها