حمله موشکی به پایگاه‌های موساد در اربیل + فیلم

يکشنبه 22 اسفند 1400 - 01:49

منابع خبری گزارش دادند، بامداد امروز (یکشنبه) پایگاه‌های سازمان اطلاعات و عملیات ویژه (موساد) رژیم صهیونیستی در اربیل هدف موشک قرار گرفتند.

العالم - عراق

در حملات نیمه شب گذشته مراکز جاسوسی رژیم صهیونیستی در اربیل هدف حمله موشکی قرار گرفتند.

رسانه‌ها به جزییات بیشتر این حمله و میزان خسارت های احتمالی اشاره نکردند.

111

رووداو همچنین نوشت: «در پی وقوع چندین انفجار نیروهای امنیتی در مناطق مختلف اربیل مستقر شده اند».

بر اساس گزارش‌های اولیه منتشر شده از سوی رسانه های عراقی: «۱۲ موشک به پایگاه‌های سازمان اطلاعات و عملیات ویژه (موساد) رژیم صهیونیستی در اربیل اصابت کرده است».

33

برخی منابع نوع راکت‌های شلیک شده را گراد ۱۲۲ میلیمتری اعلام کردند. این گزارش می افزاید: آژیر خطر کنسولگری آمریکا در اربیل کردستان عراق نیز به صدا درآمده است و تمام پایگاه‌های نظامیان آمریکا در عراق به حالت آماده باش کامل درآمده‌اند.

تعداد زیادی از هواپیماهای نظامی آمریکایی در حال پرواز در آسمان اربیل هستند و حمل ونقل غیرنظامی هوایی نیز در منطقه متوقف شده است.

برخی منابع دیگر نیز گزارش دادند: «۱۴ فروند راکت ۱۲۲ میلی متری گراد به پایگاه نظامی در نزدیکی فرودگاه اربیل اصابت کرد.

44

رسانه‌های عراقی همچنین گزارش دادند که دروازه‌های ورودی سفارت آمریکا در بغداد بسته شده و آماده باش کامل در پایگاه‌های نظامی در عراق اعلام شده است.

رسانه ها نیز از فعال‌شدن آژیرهای خطر در منطقه سبز در بغداد و داخل سفارت آمریکا خبر داد.

1111

شبکه کُردی «رووداو» به نقل از «امید خوشناو» فرماندار اربیل گزارش داد که در حمله موشکی امشب به اهدافی در اربیل، هیچکسی زخمی نشده است.

1222

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی اربیل به شبکه رووداو گفت که حمله موشکی امشب هیچ پروازی را تحت تأثیر قرار نداده و همه پروازها طبق برنامه انجام می‌شود.

این رسانه عراقی همچنین افزود: «در زمان حمله، سامانه‌های پدافند موشکی آمریکایی پاتریوت ۲ و ۳ که در اربیل در شمال عراق مستقر هستند، کار نمی‌کردند».

222

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها