کتائب حزب الله: مرحله جدیدی از جدال در عراق با حمله به موساد آغاز شد/ تعدادی افسران اسرائیلی موساد در حمله موشکی ایران کشته و زخمی شدند

کتائب حزب الله: مرحله جدیدی از جدال در عراق با حمله به موساد آغاز شد/ تعدادی افسران اسرائیلی موساد در حمله موشکی ایران کشته و زخمی شدند
دوشنبه 23 اسفند 1400 - 10:32

کتائب حزب الله عراق در واکنش به حمله موشکی اخیر علیه مقرهای موساد رژیم صهیونیستی در اربیل عراق از مرحله جدید و نوع متفاوت درگیری در عراق خبر داد و بر ضرورت پایان دادن به حضور پایگاه های نظامی و مقرهای اطلاعاتی اشغالگران تاکید کرد.

العالم ـ عراق

کتائب حزب الله عراق با انتشار بیانیه ای خاطرنشان کرد، عملیات موشکی علیه پایگاه پیشرفته رژیم صهیونیستی در اربیل توسط نیروهای ایرانی که در آن تعدادی از افسران اسرائیلی موساد کشته و زخمی شدند، روندی است که مرحله ای از درگیری از نوع متفاوت را در سرزمین عراق پیش بینی می کند.

کتائب حزب الله افزود: این عملیات در واکنش به بمباران فضای داخل ایران درهفته های گذشته توسط رژیم صهیونیستی از خاک عراق با هواپیماهای بدون سرنشین انجام شد.

این گروه مقاومت عراقی تصریح کرد: بر این اساس؛ ما مجدداً بر ضرورت اخراج پایگاه‌های نظامی و مقرهای اطلاعاتی خارجی از کشورمان تاکید می‌کنیم، تا از بار بیشتر درگیری‌های بین‌المللی و منطقه‌ای در خاک مان کاسته شود.

در بیانیه کتائب خطاب به برخی طرف ها آمده است: به کسانی که صدایشان بالا رفت و بر حاکمیت گریه کردند و موشک باران پایگاه های صهیونیستی را محکوم کردند، می گوییم: وقتی اشغالگران آمریکایی و صهیونیستی نیروها و انبارهای اسلحه عراق را بمباران می کردند، این صداها کجا بودند؟! مثل الان نشنیدیم که آنها را محکوم کنند، پس آیا تبدیل به دو جبهه شده ایم؛ که یکی از اسلام و مقدسات و کشور دفاع می کند و دیگری از آمریکایی ها و صهیونیست ها و حاکمان خونریز خلیج [فارس]؟! (مَا لَکُمْ کَیْفَ تَحْکُمُونَ)

به دنبال هدف قرار گرفتن دو پایگاه سازمان اطلاعات و عملیات ویژه (موساد) رژیم صهیونیستی در اربیل عراق طی بامداد یکشنبه (22 اسفند ماه) روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: در پی جنایات اخیر رژیم جعلی صهیونیستی و اعلان قبلی مبنی بر بی پاسخ نگذاردن جنایت ها و شرارت های این رژیم منحوس؛ مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست‌ها" مورد هدف موشک های قدرتمند و نقطه زن "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" قرار گرفت. سپاه تاکیدکرد که بار دیگر به رژیم جنایتکار صهیونیستی هشدار می‌دهیم، تکرار هر گونه شرارت با پاسخ های سخت، قاطع و ویرانگر مواجه خواهد شد.

بنابر گفته منابع غیر رسمی در حمله موشکی سپاه برخی از ماموران جاسوسی رژیم صهیونیستی کشته یا زخمی شدند.

پربیننده ترین خبرها