در مرحله آخر؛ اثری از "اسرائیل" نخواهد ماند!

در مرحله آخر؛ اثری از
پنج‌شنبه 26 اسفند 1400 - 15:42

رسانه های رژیم صهیونیستی هک رایانه شخصی "دیوید برنی"، رئیس موساد را یک عملیات بی سابقه خواند.

العالم - کشکول

رسانه‌های رژیم‌صهیونیستی از احتمال هک رایانه شخصی رئیس موساد به عنوان یک احتمال حساس و خطرناک سخن می گویند. آنها ایران را به دست داشتن در این عملیات متهم و ادعا می کنند که هدف از اجرای این عملیات تحت فشار قرار دادن وی با انتشار اسناد محرمانه و اطلاعات شخصی اوست.

در گزارش موثقی که یک گروه هکر – که رئیس موساد را تعقیب کرده اند - در شبکه های اجتماعی منتشر کرده اند، مشخص شده است که همه مقامات رژیم صهیونیستی به خصوص مقامات عالی رتبه رژیم به شدت ترسیده اند.

تعقیب رئیس موساد

تعقیب "دیوید برنی"، کار ساده ای نبود اما ارزشش را داشت. زیرا شناسایی او به مثابه کلید ورود به پرونده سربسته وضعیت ارتش رژیم صهیونیستی و کشف ابعاد و زوایای پنهان آن است. لذا وی از سال 2014 به طور مخفیانه و بیست و چهار ساعته زیر نظر بود. این گروه هکر دفتر کوچک او را در خانه اش در منطقه "هود هاشارون"، شناسایی کرد و از آن زمان به بعد پیوسته او را زیر نظر گرفت و سرانجام پرونده های سری او هک کردند.

یکی از هکرها می گوید وقتی که دیوید برنی را شناسایی کردیم تقریبا همه چیز را درباره او می دانستیم. "او مردی جدی و در عین حال دلقک بود". او همیشه سعی می کرد بر فساد مالی و مالیاتی اش سرپوش بگذارد حتی پای همسرش را هم به فساد مالیاتی باز کرد. او در این زمینه حتی از همسرش هم سوء استفاده کرد.

اغلب مقامات رژیم صهیونیستی همین وضعیت را دارند. زیرا چیزی که بر پایه تخلف و غارت و کشتار شکل بگیرد بر همان پایه هم باقی می ماند و گسترش می یابد.. گروه تروریستی هاگانا، یک گروه آدمکش حرفه ای بود. پایه این رژیم جعلی بر تباهی بنا شده است و سرنوشتی جز نابودی ندارد. زیرا از اساس بر پایه تجاوز و قتل و جنایت و کوچ اجباری و غارت شکل گرفته است. و ماهیت نژادپرستانه این رژیم در برخورد حتی با همکیشان خودشان برای همه جهانیان شناخته شده است.

حمله سایبری

در گسترده ترین حمله سایبری به رژیم صهیونیستی شماری از سایت های دولتی در این رژیم شامل اغلب وزارت خانه ها هدف قرار گرفته و سامانه های الکترونیک آنها به مدت چند ساعت از کار افتادند.

در این حمله برای همگان روشن شد که این رژیم جعلی همانطور که سید حسن نصرالله به حق گفته بودند "سست تر از لانه عنکبوت است".. این حقیقت در این حمله اثبات شد و همه فهمیدند که این رژیم به راحتی قابل هک شدن است.

همانطور که در خبرگزاری نور نیوز ایران آمده است، اطلاعات به دست آمده مربوط به اهداف سری اسرائیلی و شخصیت های مهم در این رژیم از جمله مقامات عالی رتبه دستگاه های امنیتی و نظامی است.

سیلی های پی در پی

به اعتراف مقامات رژیم صهیونیستی، حمله سایبری اخیر، بزرگترین و گسترده ترین حمله در تاریخ این رژیم است. این حمله دو روز پس از حمله موشکی به لانه جاسوسی مخفی رژیم صهیونیستی در اربیل صورت گرفته است. این مرکز همچنین برای آموزش فعالیت های تجسسی و نظامی محرمانه هم به کار می رفت.

"فرناز فصیحی"، روزنامه نگار آمریکایی در روزنامه نیویورک تایمز در توییتی گفت که یک مقام عالی رتبه آمریکایی به همکارش اریک اشمیت گفته است ساختمانی با موشک های بالستیک نابود شد در واقع مرکز آموزش فعالیت های اسرائیلی بود.

رژیم صهیونیستی به یاری خدا و با اراده آهنین مقاومت نابود خواهد شد.

نابودی حتمی

یک کارشناس "اسرائیلی" به کانال 14 تلوزیون این رژیم گفت که "اسرائیل" مثل برده ها فروخته شده است.. و الان روی بشکه باروت ایستاده است. جنگ اوکراین به ما فهماند که در صورت بروز هر نوع درگیری با ایران، نه اروپا و نه آمریکا هیچ یک به ما کمک نخواهند کرد. و ما تنها می مانیم. " کارشناس "اسرائیلی" دیگری گفته است: "پس از حمله به اربیل، جنگ به سطوح علنی و خشونت بار و نامحدود خواهد بود."

اما کارشناسان محور مقاومت می گویند این کارشناس اسرائیلی اشتباه می کند؛ زیرا این جنگ، نامحدود نخواهد بود بلکه با نابودی این رژیم جعلی جنگ به پایان می رسد.

همچنین معتقدند که رسانه های صهیونیستی به اشتباه فکر می کنند که هدف از هک رایانه شخصی رئیس موساد، تحت فشار قرار دادن او به عنوان یک کلید بی ارزش برای رسیدن به اسرار این رژیم است.. رزمندگان مقاومت مطمئن هستند که مرحله نهایی عملا شروع شده است.

  • السيد ابو ايمان

پربیننده ترین خبرها