در گفتگو با العالم مطرح شد؛

سپاه در زمان مناسب پاسخ اقدام جنایتکارانه صهیونیست ها در به شهادت رساندن 2 نیروی ایرانی را می دهد

جمعه 27 اسفند 1400 - 14:57

یک کارشناس سیاسی تاکید کرد عملیات موشکی ایران علیه مقر جاسوسی و شرارت رژیم صهیونیستی در اربیل عراق در واکنش به تجاوزات مکرر و تروریستی صهیونیست‌ها علیه ملت ایران انجام شد.

العالم- ایران

"حسین اکبری" در گفت‌وگوی اختصاصی با شبکه العالم اظهار داشت به دنبال عملیات سپاه پاسداران علیه مقر جاسوسی اسرائیل در اربیل، رسانه‌های معاند مدعی شدند که در این حمله کنسولگری آمریکا در اربیل هدف قرار گرفت ولی بعد از اذعان تل‌آویو به هدف قرار گرفتن مقر جاسوسی‌اش در شمال عراق، ادعای دروغین این رسانه‌ها فاش شد.

به گفته اکبری، آمریکا تلاش کرد خود را از این موضوع دور نگه‌دارد.

این کارشناس سیاسی تأکید کرد رژیم صهیونیستی سلسله اقدامات تروریستی و خصمانه علیه ملت ایران صورت می‌دهد لذا این عملیات موشکی سپاه علیه مقر جاسوسی و شرارت‌های اسرائیل در اربیل در واکنش به این اقدامات تروریستی اسرائیل در ایران انجام شد.

او در پاسخ به این سوال، که ایا این حمله موشکی در پاسخ به عملیات تخریبی در استان کرمانشاه ایران یا در واکنش به ترور دو نیروی سپاه در حومه دمشق انجام شد یا خیر، اعلام کرد که این عملیات ربطی به شهادت این دو نیرو در سوریه ندارد و ایران در وقت مناسب پاسخ این اقدام جنایتکارانه را خواهد داد.

او افزود، این عملیات موشکی نیروهای سپاه پاسداران علیه مقر جاسوسی اسرائیل در اربیل در پاسخ به اقدامات تحریک‌آمیز، تجاوزات و فعالیت‌های تروریستی انجام شد که مقرهای جاسوسی و تخریبی رژیم صهیونیستی علیه ملت ایران صورت می‌دهد.

پربیننده ترین خبرها