بیانیه خانواده شهدا و ایثارگران در محکومیت اعدام ۸۱ نفر در عربستان

بیانیه خانواده شهدا و ایثارگران در محکومیت اعدام ۸۱ نفر در عربستان
يکشنبه 29 اسفند 1400 - 15:43

خانواده‌های شهدا و ایثارگران در بیانیه‌ای درباره اعدام ۸۱ نفر در عربستان تصریح کردند: خبر اعدام شماری از مجاهدین شیعه به دست رژیم عربستان، وجدان همه آزادی‌خواهان و نوع‌دوستان جهان را باید بیدار کند و فریاد اعتراض و حق‌خواهی‌شان را به فلک برساند.

العالم - ایران

بیش از هزار نفر از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و "هیئت فرزندان شهدای اسلام " در محکوم کردن جنایت آل سعود و حاکمان عربستان بیانیه‌ای صادر کردند.

متن این بیانیه به شرح ذیل می‌باشد:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

«وقت آن است که ما که وارثان این خون‌ها و بازماندگان جوانان و شهدای به خون خفته هستیم، از پای ننشینیم تا فداکاری آن‌ها را به ثمر برسانیم. شهادت هدیه‌ای است از جانب خدای تبارک و تعالی برای آن کسانی که لایق هستند.» امام خمینی(ره)

سلام بر همه آزادگان حق‌طلب از همه ادیان توحیدی، به‌ویژه شهدای شیعیان حق‌جو و آزادی‌خواه شبه جزیره حجاز و سلام بر شهیدان به خون خفته و خانواده‌های معززشان برای امتی که پیشرفت دیانتش و اهتزاز پرچم حقانیتش تنها با شهادت و شهادت‌طلبی مخلص‌ترین و پاکبازترین افراد مکتبی حاصل شده است، شهادت برنده‌ترین سلاح و بالاترین نشانه حقانیت و پایداری است.

مشخصا در مورد ملت ایران باید گفت در تاریخ انقلاب شکوهمند ما و در سابقه هشت سال دفاع مقدس‌مان که با دست خالی در مقابل همه دنیای کفر و الحاد ایستاده بودیم، بالاترین سلاح ما شهادت مردان مخلص و ایثارگر بود و رهبران ما مخصوصا حضرت امام خمینی(ره) به شهادت و شهادت‌طلبی افتخار می‌کنند و شهادت را نه‌تنها موجب شکست و خسارت نمی‌دانند، بلکه مایه مباهات و پیشرفت و موفقیت در آرمان‌های والای مکتبی و الهی تلقی می‌کنند و می‌فرماید: «ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد.»

خبر تکان‌دهنده اعدام شماری از مجاهدین شیعه به دست رژیم خونخوار عربستان، وجدان همه آزادی‌خواهان و نوع‌دوستان جهان را باید بیدار کند و فریاد اعتراض و حق‌خواهی‌شان را باید به فلک برساند. دریغ و درد که امپراتوری تبلیغاتی حاکم بر رسانه‌های جهان تنها درخدمت دروغ‌پراکنی و هیاهوافکنی در فضای افکار عمومی و در راستای منافع و مصالح اربابان مستکبر است به‌گونه‌ای که هر سیاهی و زشتی را در چشم مردمان بیارایند و هر حق و حقیقتی را کتمان یا وارونه بنمایانند.

سازمان‌های بین المللی و نشست‌های گاه و بی‌گاه آن‌ها در دفاع از حقوق بشر هم جز دستمایه‌ای برای اغراض سلطه‌جویانه و فریبکارانه آن‌ها نیست. این است که در قبال جنایت‌های بی‌شرمانه و نقض آشکار حقوق انسان‌ها در خطه حجاز توسط رژیم سفاک آل سعود هیچ واکنش و اعتراض و مخالفتی ابراز نمی‌شود، حتی وقتی که کودک سیزده ساله‌ای را بی‌گناه دستگیر و زندانی و پس از یک دوره حبس ده ساله اعدام می‌کنند،کجایند مدعیان کنوانسیون‌های حقوق کودک؟!

ما خانواده‌های شهدای ایران اسلامی بدینوسیله مراتب همدردی و تسلای خود را خدمت خواهران و برادران حجازی خود که در سوگ مردان سترگ مجاهدشان نشسته‌اند، همراه با بیزاری و نفرت از رژیم آل سعود و جنایات و فجایع این رژیم اعلام می‌داریم. و از درگاه حضرت سبحان نابودی همه دشمنان انسانیت از جمله رژیم آل سعود را طلب می‌کنیم و گلایه و شکوه خویش را از این همه مظلومیت برادران و خواهران‌مان در شبه جزیره عربستان و در همه مناطق سکنای دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام به محضر امام زمان‌مان(عج) عرضه می‌داریم . امیدمان این است که با ظهور و قیام هرچه نزدیک‌تر آخرین ذخیره امامت و ولایت، حضرت حجةابن‌الحسن العسکری(عج)، بساط سلطه و ستم و سفاکی همه مستکبران و ستمگران جهان به‌دست با کفایت مولای‌مان برچیده شود.
آمین.

تسنیم

پربیننده ترین خبرها