رسانه‌ها: هیچ بازمانده ای در سانحه هواپیمای چین پیدا نشد

رسانه‌ها: هیچ بازمانده ای در سانحه هواپیمای چین پیدا نشد
سه شنبه 2 فروردين 1401 - 08:25

تلاش‌ها برای یافتن جعبه‌های سیاه هواپیمای سقوط‌کرده در چین همچنان ادامه دارد.

العالم - آسیا

به نقل از آسوشیتدپرس، جست و جو برای بازماندگان سقوط هواپیما در چین با 132 سرنشین که یک روز قبل در یک منطقه کوهستانی جنگلی در بدترین فاجعه هوایی یک دهه اخیر چین سقوط کرد، روز سه شنبه به یافتن بازماندگان و سرنشینان آن منجر نشد.

تلویزیون دولتی سی‌سی‌تی‌وی صبح سه‌شنبه، بیش از 18 ساعت پس از سقوط، گفت: لاشه هواپیما در محل حادثه پیدا شد، اما تاکنون هیچ یک از سرنشینان هواپیما که تماس با آنها قطع شده، پیدا نشده است.

هواپیمای بوئینگ 737-800 در نزدیکی شهر ووژو در منطقه گوانگشی هنگام پرواز از کونمینگ در استان یوننان جنوب غربی به سمت مرکز صنعتی گوانگژو در امتداد ساحل شرقی سقوط کرد. این رخداد، آتش سوزی بزرگی را در پی داشت که در تصاویر ماهواره ای ناسا قابل مشاهده بود.

خبرگزاری شینهوا به نقل از امدادگران گزارش داد که این سقوط، یک گودال عمیق در دامنه کوه ایجاد کرد. در این گزارش آمده است که از هواپیماهای بدون سرنشین و جستجوی دستی برای یافتن جعبه‌های سیاه استفاده می‌شود که اطلاعات پرواز و ضبط‌کننده‌های صدای کابین خلبان را در خود نگاه می‌دارند.

اداره هوانوردی غیرنظامی چین اعلام کرد این هواپیما حامل 123 مسافر و 9 خدمه بود. حدود یک ساعت از پرواز گذشته بود، و نزدیک به نقطه ای بود که در آن فرود به سمت گوانگژو شروع می شد، زمانی که به سمت پایین تغییر مسیر داد.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها