حزب الله: آیت‌الله ری‌شهری انسانی وفادار به امام خامنه‌ای بود

حزب الله: آیت‌الله ری‌شهری انسانی وفادار به امام خامنه‌ای بود
چهارشنبه 3 فروردين 1401 - 10:30

«حزب الله» لبنان در بیانیه ای ارتحال آیت الله «ری‌شهری» را تسلیت گفت و اعلام کرد: ایشان در طول دوران زندگانی خود به امام خمینی (ره) و پس از ایشان به امام خامنه‌ای وفادار بود.

العالم - لبنان

«حزب الله» لبنان بیانیه‌ای را به مناسبت ارتحال آیت الله «ری شهری» صادر کرد. حزب الله در بیانیه خود درگذشت آیت الله ری شهری را تسلیت گفت و اعلام کرد: آیت الله «ری‌شهری» در طول دوران زندگانی خود به امام خمینی (ره) و پس از ایشان به امام خامنه‌ای وفادار بود.

بر اساس این گزارش، حزب الله لبنان در ادامه بیانیه خود آورده است: آیت الله ری شهری در واقع یک عالِم مجاهد بود که در طول چند دهه بسیار طولانی، عمر خود را در مسیر خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی سپری کرد.

حزب الله همچنین عنوان کرده است: ما با قلبی آکنده از غم و اندوه خبر ارتحال آیت الله ری شهری را دریافت کردیم، چراکه وی در زمره علمای برجسته قرار داشت و کسی بود که تألیفات فراوانی را در حوزه اسلامی از خود برجای گذاشت.

این گروه مقاومت اسلامی همچنین تأکید کرده است: ما با آیت الله ری شهری آشنا شدیم و او را از نزدیک می‌شناختیم. او همواره حامی مقاومت اسلامی بود. او در شرایط و مراحل زمانی مختلف از حزب الله لبنان حمایت به عمل آورد. فقدان چنین شخصیتی به عنوان یک عالم مجاهد، خسارت بزرگی است.

پربیننده ترین خبرها