تل‌آویو برای اجرای «حارس الاسوار 2» آماده می‌شود

تل‌آویو برای اجرای «حارس الاسوار 2» آماده می‌شود
سه شنبه 9 فروردين 1401 - 20:26

در پی به هلاکت رسیدن و زخمی شدن چند نظامی صهیونیست در عملیات الخضیره، رژیم صهیونیستی برای مقابله با ناآرامی های احتمالی آماده می‌شود.

العالم _ سرزمین های اشغالی

مطبوعات رژیم صهیونیستی نوشتند این رژیم با توجه به تحولات امنیتی کنونی در مناطق مختلف فلسطین، برای عملیات ویژه مقابله با ناآرامی ها موسوم به «حارس الاسوار ۲» (نگهبانان دیوارها ۲) آماده می‌شود.

ناظران این اقدام را از پیامدهای کشته شدن چند نظامی صهیونیست در عملیات دو فلسطینی در الخضیره در حیفا می دانند.

روزنامه «یدیعوت آحارونوت» نوشت تصمیم به آمادگی برای عملیات حارس الاسوار ۲ گرفته شده و در همین چارچوب پلیس اسرائیل برای ۳۵ روز هجومی و مقابله با حوادث امنیتی بزرگ آماده می‌شود.

در همین حال شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد «جامعه عربی» (فلسطینی‌های ساکن اراضی اشغالی ۴۸) از سلاح‌های غیرقانونی پر شده است و با این حال پلیس اسرائیل بر باندهای سلاح تسلطی ندارد.

رژیم صهیونیستی پیش‌بینی کرده است که درگیری‌ها در شهرهای مختلف بدون هشدار قبلی آغاز شود. پلیس اسرائیل همچنین درگیری‌های گسترده را در کرانه باختری و نیز میان اسرای فلسطینی در زندان‌ها با زندانبانان صهیونیست پیش‌بینی کرده است.

رژیم صهیونیستی ماه می سال گذشته (۲۰۲۱) در عملیاتی علیه نوار غزه به نام حارس الاسوار، به مناطق مختلف آن حمله کرد اما مقاومت فلسطین با شلیک ده‌ها موشک و راکت، خسارت‌های زیادی به این رژیم وارد کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها