مجری عملیات تل‌آویو کیست؟

مجری عملیات تل‌آویو کیست؟
چهارشنبه 10 فروردين 1401 - 14:24

"نه آشتی کن و نه سازش کن"، عبارتی است که شهید ضیاء حمارشه، مجری 25 ساله عملیات تل‌آویو، در صفحه خود دز فیس‌بوک نوشته و طی آن، رویکرد و عقیده خود را ترسیم کرد و اخیرا نیز آن را با اجرای عملیات استشهادی علیه صهیونیست‌ها، عملی کرد.

العالم- فلسطین اشغالی

به گزارش العالم، نگاهی گذرا به صفحه این شهید فلسطینی حکایت از اعتقاد او به رویکرد مقاومت، تسلیم نشدن و اشتیاق او به خداوند دارد. صفحه فیس‌بوک او مزین به عبارت «هر که دیدار با خداوند را دوست دارد خدواند نیز دیدار با او را دوست دارد".

شهید حمارشه در بازدیدهای متعدد خود از مسجد الاقصی، ده‌ها عکس از این مکان مقدس گرفته و آن را در فیس‌بوک به اشتراک گذاشته است که نشان‌دهنده عشق او به مسجدالاقصی و تمایل او برای فدا کردن روحش برای یاری آن است.

وی در آخرین پست خود پیش از شهادت و بسته شدن صفحه‌اش توسط فیس‌بوک نوشت: "اینجا سرزمین ماست؛ پسرم گول‌تان نزنند، صهیونیست‌ها از ما نبودند و نیستند، ما صاحبان این سرزمینیم."

پیش تر رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند، در پی تیراندازی در شهر بنی برا واقع در شرق تل آویو پنج تن کشته و 6 تن دیگر زخمی شدند. ضیاء حمارشه، آزاده فلسطینی اهل روستای «یعبد» واقع در نزدیکی جنین در شمال کرانه باختری عامل حمله شهر بنی براک بوده که در پی این حمله به شهادت رسیده است.

پربیننده ترین خبرها