رسوایی جدید سعودی ها| بازیگر فیلم‌های مستهجن ماهیت "چشم‌انداز 2030 بن‌سلمان" را برملا کرد

رسوایی جدید سعودی ها| بازیگر فیلم‌های مستهجن ماهیت
چهارشنبه 10 فروردين 1401 - 21:03

به نظر می‌رسد ملت عربستان و دیگر ملت‌های عربی و اسلامی از افراط‌گرایی رژیم آل سعود آسیب زیادی دیده‌اند.

العالم- کشکول

همین دیروز، رژیم سعودی "ماموریت" ترویج ایدئولوژی وهابیت را برای چندین دهه میان عرب‌ها و مسلمانان بر عهده گرفت و لذا، تکفیر، اعدام، قطعه‌قطعه کردن و اسارت گرفتن را فرهنگ‌سازی کرد. امروز نیز ماموریت آل‌سعود از ترویج "توحید ناب" به گسترش سرگرمی در ورژن افراطی آن، تغییر یافته و در نتیجه برخی رفتارهای هنجارشکنانه مانند همجنس‌بازی در حرمین شریفین نهادینه شده است.

نمونه‌ای واضح از این فرهنگ‌سازی در عربستان سعودی، ورود ویتالی زودورویتسکی، بازیگر فیلم‌های مستهجن به این کشور است. ویتالی زودورویتسکی در یک کلیپ ویدیویی هنگام ورود به فرودگاه ریاض ظاهر شد و تعدادی از هواداران دور او جمع شدند تا با او عکس بگیرند، در حالی که وی کلیپی از لحظه سوار شدنش به هواپیمای مجلل شخصی که عربستان سعودی برای آوردنش فرستاد، منتشر کرده بود.

موضوع تاسف‌بار این است که این بازیگر فیلم‌های پورن با دعوت رسمی و پذیرایی رسمی از سوی اداره سرگرمی به ریاست ترکی الشیخ و برای ترویج امری وارد ریاض عربستان شد که گفته می‌شود دلیل این سفر مسابقات فرمول یک است و برخی نیز می‌گویند طرح چشم‌انداز 2030 بن‌سلمان پشت این سفر قرار دارد.

گفته می‌شود ویتالی که تابعیت روسیه و آمریکا را دارد کارنامه سیاهی نیز دارد. او در سن 18 سالگی در فیلم‌های پورنو بازی کرد. او بارها دستگیر شد، از جمله برای دویدن برهنه در میامی، تعرض خشونت‌آمیز به یک دختر در شهر و بالا رفتن از اهرام جیزه.

بسیاری شهروندان سعودی در شبکه‌های اجتماعی نارضایتی خود را از میزبانی رژیم متبوع‌شان از ویتالی ابراز کرده‌ و گفته‌اند در آستانه ماه مبارک رمضان، مقامات سعودی استفاده از بلندگوی مساجد را فقط به پخش اذان محدود کرده، و از طرف دیگر از بازیگر غربیِ فیلم‌های مستهجن برای گشت و گداز در این کشور دعوت به‌عمل آورده است.

به نظر می‌رسد که "سرزمین حرمین شریفین" به برکت آل سعود به سرزمینی برای تحریف دین، ترویج وهابیت و قاچاق انسان تبدیل شده است و به نظر می‌رسد سفر ویتالی به عربستان ماهیت و حقیقت چشم‌انداز بن‌سلمان را برملا ساخته است.

پربیننده ترین خبرها