یمن: عملیات بنی براک در فلسطین، لرزه بر اندام صهیونیست‌ها انداخت

یمن: عملیات بنی براک در فلسطین، لرزه بر اندام صهیونیست‌ها انداخت
پنج‌شنبه 11 فروردين 1401 - 05:52

دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن چهارشنبه شب با صدور بیانیه‌ای ضمن تبریک عملیات استشهادی در بنی براک تل آویو، اعلام کرد که این عملیات ارکان رژیم غاصب صهیونیستی را به لرزه انداخت.

العالم - یمن

در این بیانیه تأکید شده است که این عملیات جهادی و دیگر عملیات‌های اخیر، تأییدی بر این است که اراضی اشغالی فلسطین برای متجاوزان و اشغالگران هرگز امن نخواهد بود و راه مبارزه و جهاد همچنان درحال افزایش است.

در این بیانیه با تمجید از مجاهدان فلسطین، جنبش های مقاومت اسلامی و مردم مظلوم و مبارز فلسطینی، تأکید شده است که موضع ثابت و اصولی انصارالله در قبال آرمان ملت فلسطین همچنان به قوت خود باقی است.

عملیات استشهادی «بنی براک» در شرق تل آویو روی داد و در جریان آن پنج صهیونیست کشته شد.

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند؛ در پی تیراندازی در شهر «بنی براک» واقع در شرق تل آویو پنج تن کشته و ۶ تن دیگر زخمی شدند.

دفتر سیاسی انصارالله مخالفت کامل خود را با نشست نقب ابراز و از آن به نشست خیانت و سازش یاد کرده و اعلام داشت که این نشست در راستای توطئه علیه ملل اسلامی و مقدسات آن صورت گرفته است.

در نشست نقب در فلسطین اشغالی که رژیم صهیونیستی روز دوشنبه برگزارکننده آن بود، مراکش، مصر، بحرین و امارات شرکت داشتند. آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا نیز در این نشست به عنوان مدعو حضور داشت.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها