یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین/ شهادت دو فلسطینی و زخمی شدن یک نظامی صهیونیست + فیلم

یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین/ شهادت دو فلسطینی و زخمی شدن یک نظامی صهیونیست + فیلم
پنج‌شنبه 11 فروردين 1401 - 10:39

منابع خبری از یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین در کرانه باختری و درگیری های شدیدی که جریان دارد، خبر دادند.

العالم - فلسطین اشغالی

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در حمله اشغالگران اسرائیلی به اردوگاه جنین و درگیری مسلحانه در این منطقه، 2 فلسطینی (نوجوانی 17 ساله و جوانی 23 ساله) به شهادت رسیدند و 15 نفر دیگر زخمی شدند که حال دست کم 3 نفر از آنان وخیم است.

خبرنگار العالم در فلسطین از شدت گرفتن درگیری در اردوگاه الجنین خبر داد، به گفته وی 3 فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شدت زخمی شدند. فلسطینیان مجروح شده به بیمارستان ابن سینا در جنین منتقل شدند.

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز در این خصوص اعلام کرد که نظامیان اسرائیلی پس از ورود به اردوگاه جنین، از چندین نقطه هدف تیراندازی گسترده و پرتاب نارنجک‌های دست‌ساز قرار گرفتند.

"سند محمد ابو عیطه" نوجوان 17 ساله فلسطینی اولین شهید درگیری‌های اردوگاه جنین بود.

مدیر بیمارستان ابن سینا در این خصوص اعلام کرد که یکی دیگر از مجروحان درگیری‌های مسلحانه در جنین که جوانی 23 ساله است و از ناحیه شکم هدف 3 گلوله قرار گرفته بود، بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسیده است.

نام این جوان 23 ساله فلسطینی "یزید السعدی" است.

خبرنگار شبکه خبری العالم گزارش داد که ارتش صهیونیستی اعتراف کرد که یکی از نیروهایش از یگان دوفدوفان به ضرب گلوله رزمندگان فلسطینی در اردوگاه جنین زخمی شده است.

طبق گزارش پایگاه خبری «عرب۴۸» ارتش رژیم صهیونیستی در این حمله به اردوگاه جنین از ده‌ها خودروی نظامی و سایر ابزارآالات جنگی استفاده کرده است؛ در حالی که تک‌تیراندازهای آن نیز در پشت بام منازل فلسطینیان مستقر بوده‌اند.

نظامیان رژیم اشغالگر علاوه بر درگیری با نیروهای مقاومت فلسطین و حمله به مردم، در نزدیکی بیمارستان دولتی جنین اقدام به شلیک گاز اشک‌آور کرده‌اند؛ امری که موجب اختلال در رسیدگی به وضعیت زخمی‌ها شده است.

جنین

پربیننده ترین خبرها