نابودی امنیت صهیونیستی در برابر سونامی مقاومت فلسطینی

نابودی امنیت صهیونیستی در برابر سونامی مقاومت فلسطینی
پنج‌شنبه 11 فروردين 1401 - 15:01

همزمان با سالگرد روز زمین و عملیات‌های شهادت طلبانه فلسطینیان در رژیم صهیونیستی این رژیم با چالش‌های جدید امنیتی مواجه شده است.

العالم نظرکده

کارشناسان معتقدند که فراخوانی 14 یگان امنیتی از سوی رژیم بیانگر نگرانی‌اش از تشدید عملیات چریکی است به همین دلیل تمام توان و نیروهای امنیتی اش را به خاطر ترس دائمی از پیامدهای جنایاتش علیه مردم فلسطین بسیج کرده است.

رهبران جنبش جهاد اسلامی تاکید کردند که عملیات مقاومت فلسطین در نوار غزه ارتباطی با ماه مبارک رمضان یا هیچ ماه دیگری ندارد و مقاومت با دشمن صهیونیستی از زمانی که به فلسطین پا گذاشت و آن را اشغال و مقدساتش را هتک حرمت کرد، می جنگد.

ناظران تأیید کردند که رژیم صهیونیستی به‌ طور بی ‌سابقه‌ ای به تمام نهادهای امنیتی و نظامی خود اعلام آماده باش کرده است.

آنها خاطرنشان کردند که شاباک که روزی در سرزمین های فلسطینی، کرانه باختری و نوار غزه قدرتنمایی می کرد و حتی قابلیت ها، تخصص و فناوری های بالایی را در زمینه های امنیتی به کشورهای دیگر ارائه می داد اما به شکلی مرگبار با شکست مواجه شده است.

به همین دلیل برکناری رئیس شعبه عربی شاباک پس از عملیات اخیر نشان دهنده حضور قدرتمند مقاومت در تل آویو، الخضیره، بئر السبع و سایر مناطق فلسطین است مانند نبرد شمشیر قدس که نشان دهنده اتحاد مقاومت فلسطین در زمینه مبارزه با رژیم صهیونیستی بود.

پربیننده ترین خبرها