در گفتگو با العالم مطرح شد؛

اسماعیل رضوان: عملیات شهادت طلبانه گواهی بر وحدت ملت فلسطین در برابر اشغالگری/ مقاومت به اهداف خود در عمق رژیم صهیونیستی دست یافته است

جمعه 12 فروردين 1401 - 12:48

یکی از رهبران جنبش حماس گفت: عملیات های شهادت طلبانه با گسترش در سراسر جغرافیای فلسطین ثابت می کند که ملت فلسطین در مقابله با رژیم اشغالگر قدس، یکپارچه و متحد است.

العالم - فلسطین اشغالی

اسماعیل رضوان، از رهبران جنبش حماس در گفتگوی اختصاصی با شبکه خبری العالم اظهارداشت: روند وقوع عملیات های شهادت طلبانه در سراسر فلسطین در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین، و به منظور آزادسازی همه اراضی اشغالی، سیر تصاعدی گرفته است.

وی خاطرنشان کرد که این عملیات همزمان با سالگرد روز زمین در فلسطین صورت گرفته تا گواهی باشد بر وحدت ملت و زمین و آرمان فلسطین.

رضوان تصریح کرد: این عملیات شهادت طلبانه به طور سازمان یافته، متناسب با اوضاع امنیتی حاکم بر کرانه باختری صورت گرفته است مخصوصا که مقاومت هم از سوی تشکیلات خودگردان و هم از سوی دستگاه های امنیتی رژیم صهیونیستی تحت تعقیب است.

وی خاطرنشان کرد که مقاومت به اهداف خود در عمق رژیم صهیونیستی در اراضی 48 دست یافته است و این گواهی است بر شکست دستگاه های امنیتی رژیم صهیونیستی و نشان می دهد که مقاومت هر زمان که بخواهد به هر آنچه که بخواهد دسترسی دارد.

پربیننده ترین خبرها