واکنش گروه‌های فلسطین به ترور سه رزمنده مقاومت در جنین

واکنش گروه‌های فلسطین به ترور سه رزمنده مقاومت در جنین
شنبه 13 فروردين 1401 - 23:04

گروه های مقاومت فلسطین جنایت رژیم صهیونیستی در ترور سه تن از رزمندگان مقاومت گروهانهای قدس در جنین را محکوم و تاکید کردند که خون شهدا هدر نخواهد رفت و این رفتار دشمن در کرانه باختری به آن مشروعیت نخواهد داد و باعث افزایش قدرت مردم فلسطین و تقویت مقاومت آن خواهد شد.

العالم – فلسطین

جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت رزمندگان گروهانهای قدس، خلیل طوالبه، صائب عباهره و سیف ابولبده تاکید کرد که این جنایت تجاوز به تمام مردم فلسطین است به همین علت پاسخ به آن نیز متناسب با این جنایت خواهد بود، از سوی دیگر این جنایت نشان دهنده بی حرمتی به ماه مبارک رمضان است، اما خون فرزندان ما هرگز هدر نخواهد رفت و رزمندگان ما به مبارزه با دشمن و مقابله با آن ادامه خواهند داد.

جنبش حماس ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت این رزمندگان با انتشار بیانیه ای تاکید کرد سیاست کشتار و ترور که دشمن صهیونیستی علیه مردم ما در کرانه باختری و بیت‌ المقدس انجام می دهد هرگز امنیتی که دشمن به دنبال آن است را برایش تامین نخواهد کرد و به آن در سرزمین ما مشروعیت نخواهد داد بلکه باعث افزایش قدرت و اصرار و همسویی مردم ما برای تقویت مقاومت و انتقام خون شهدا و دفاع از خاک و مقدسات این سرزمین خواهد شد.

کمیته های مقاومت فلسطین نیز ضمن عرض تسلیت شهادت این رزمندگان قهرمان تاکید کردند که خون آنها مشعل و چراغی برای انقلاب و مقاومت در برابر دشمن غاصب صهیونیستی تا پیروزی، آزادی و بازگشت خواهد بود به ویژه که این جنایت ادامه جنایات روزافزون رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین است.

کمیته ها با انتشار بیانیه ای افزودند که جنایات دشمن صهیونیستی مسیر مقاومت را متوقف نمی کند و اراده رزمندگان مقاومت را در هم نمی شکند و مردم ما به مسیر خود تا بیرون راندن اشغالگران و پاک کردن این سرزمین از لوث وجود آنان ادامه خواهد داد.

کمیته های مقاومت از همه رزمندگان قهرمان فلسطین خواستار پاسخی قوی به این جنایت پلید شدند.

جنبش «الاحرار» فلسطین ترور سه مبارز جنبش مقاومت و بازداشت اجساد آنها را جنایتی تمام عیار دانست که باعث وحشت مردم ما نمی شود، بلکه بر استقامت، شجاعت و پایبندی آنها به مقاومت و انتفاضه خواهد افزود.»

این جنبش در بیانیه ای گفت: ما با جنایت جدیدی که به پرونده سیاه اشغالگران فلسطین اضافه شده است، روبرو هستیم که بخشی از سلسله جنایت های خونبار صهیونیست ها علیه مردم ماست و نتیجه تداوم هماهنگی های امنیتی بدخواهانه و خبیثانه است که به اشغالگر چراغ سبز نشان می دهد تا به جنایات خود علیه مردم ما و مقاومت ادامه دهد.

این بیانیه همچنین از مردم در کرانه باختری، بیت‌المقدس و سرزمین اشغالی خواسته است تا مقاومت را بیشتر و شدیدتر کنند و با شگردها و ابزارهای مختلف در مقابل اشغالگری قیام کنند.

جنبش ملی فلسطین، این جنایت وحشیانه صهیونیست ها که منجر به شهادت سه مبارز فلسطینی شد را محکوم کرد. این جنبش تاکید کرد که این جنایت وحشیانه با برنامه ریزی قبلی و عمدی انجام شده است و در حمله روز سه‌شنبه نظامیان اسرائیلی در مرکز شهر نابلس به خودروی مبارزان فلسطینی تیراندازی کردند، که سه نفر از آنان به شهادت رسیدند. نیروهای اشغالگر از رسیدن آمبولانس ها به مجروحان جلوگیری کرده و آنها را تا حد مرگ رها کرده اند تا در معرض خونریزی شدید قرار گیرند.

این جنبش اعلام کرد که عملیات نظامی که در آستانه ماه رمضان، توسط اشغالگران آغاز شده است، با توجه به سکوت عمدی بین المللی در قبال جنایات وحشیانه صهیونیست ها، ظلم به مردم فلسطین را در این ماه مبارک تشدید می کند.

جنبش ملی فلسطین افزود: وحشیگری اشغالگران و اقدامات ددمنشانه آنها، هرگز اراده و مقاومت مردم فلسطین و همچنین پافشاری آنها برای نیل به آزادی و نیز پایان دادن به اشغالگری صهیونیست ها و رژیم نژادپرست آنها را در هم نخواهد شکست. در پایان تاکید کرد: خون شهدا هدر نخواهد رفت؛ انتقام خون شهدا نزدیک است و مقاومت انتقام خون را با خون خواهد گرفت.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها