حماس: عملیات‌های پیش روی مقاومت بزرگ‌تر است

حماس: عملیات‌های پیش روی مقاومت بزرگ‌تر است
شنبه 13 فروردين 1401 - 20:14

یک مقام ارشد حماس با هشدار به رژیم صهیونیستی درباره تداوم سیاست ترور فلسطینیان تاکید کرد که رژیم اشغالگر صبر مقاومت را نیازماید و عملیات‌های آتی مقاومت بزرگ‌تر خواهد بود.

العالم-فلسطین

«مشیر المصری» یکی از مقامات ارشد حماس در گفت‌وگو با المیادین تصریح کرد: دشمن برای ارتکاب جرایم خود از برخی رژیم های عربی چتر حمایتی می‌گیرد؛ اما نباید صبر ما را بیازماید.

المصری گفت: رژیم اشغالگر درصدد منحرف کردن قطب نمای فلسطینیان مناطق اشغالی ۱۹۴۸ است؛ اما پس از اینکه آنها، فلسطینی بودنشان را ثابت کردند، این رژیم شکست خورد.

در عملیات ۲۹ مارس گذشته در بنی براک تل آویو پنج صهیونیست به هلاکت رسیدند. در عملیات استشهادی شهر الخصیره در ۲۷ مارس گذشته نیز دو صهیونیست کشته شدند.

در ۲۲ مارس گذشته نیز چهار شهرک نشین صهیونیست در دو عملیات زیرگیری و حمله با سلاح سرد در بئر السبع کشته شدند.

المصری با تاکید بر اینکه شهدا بر همخون بودن همه فلسطینیان تاکید داشتند، گفت: مقاومت محدود به جغرافیای مشخصی نیست و عملیات‌های آتی فلسطینیان بزرگ‌تر هم خواهد بود؛ از همین رو رژیم اشغالگر نباید صبر ما را بیازماید.

این مقام حماس با تاکید بر اینکه مقاومت در حال ارزیابی اوضاع است و انگشتان دست نیروهای آن روی ماشه است، گفت: اعتراضات مردمی فلسطینیان است که واقعیت را نشان می‌دهد و رژیم اشغالگر در تسلیم کردن آنها ناکام مانده است.

المصری تاکید کرد: معادله امروز اینگونه شده است که هر اقدامی با واکنش مواجه خواهد شد و دشمن تمام عواقب این تشدید تنش را متحمل خواهد شد. ما به رژیم اشغالگر درباره تداوم سیاست ترورها هشدار می‌دهیم و مقاومت در برابر آن هرگز ساکت نخواهد بود.

المصری در واکنش به سخنان «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه در محکومیت عملیات‌های استشهادی گفت: هر گونه محکومیت عملیات مقاومت مردود است.

او از رهبران کشورهایی که به سمت عادی‌سازی با دشمن صهیونیستی شتافته‌اند خواست در محاسبات خود تجدید نظر کنند و افزود: کمک برخی به رژیم اشغالگر ننگی برای ملت‌هایشان است در حالی که مقاومت ما شریف است و حق طبیعی خود را پیاده می‌کند.

فارس

پربیننده ترین خبرها