ایران حمله تروریستی به تجمع مردم مظلوم هرات را محکوم کرد

ایران حمله تروریستی به تجمع مردم مظلوم هرات را محکوم کرد
يکشنبه 14 فروردين 1401 - 17:15

سخنگوی وزارت امور خارجه حمله تروریستی عناصر تکفیری به تجمع مردم مظلوم هرات در یک منطقه تفریحی در شهرک جبرییل این شهر که موجب کشته و زخمی شدن جمع کثیری از شهروندان افغانستان شد، محکوم کرد.

العالم - ایران

سعید خطیب زاده حمله تروریستی عناصر تکفیری به تجمع مردم مظلوم هرات در یک منطقه تفریحی در شهرک جبرییل این شهر که موجب کشته و زخمی شدن جمع کثیری از شهروندان افغانستان شد، محکوم کرد.

خطیب زاده ضمن تسلیت به خانواده قربانیان این اقدام تروریستی و مردم عزیز افغانستان، برای خانواده های قربانیان صبر و اجر و برای مجروحان و آسیب دیگران شفای عاجل مسالت کرد و بار دیگر نسبت به توطئه های تفرقه افکنانه دشمنان امت اسلام هشدار داد.

وی با توجه به این حادثه دلخراش و دیگر حوادث تاسف بار پیشین در این منطقه، ضرورت پذیرش مسوولیت امنیت شهروندان از سوی هیات حاکمه افغانستان و افزایش مراقبت ها و تشدید اقدامات مرتبط با حفاظت از مردم به ویژه گروه های آسیب پذیر قومی و مذهبی را مورد تاکید قرار داد.

خطیب زاده در پایان تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران اطمینان دارد خواهران و برادران مسلمان در افغانستان با همدلی، هم فکری و تشریک مساعی، توطئه های تفرقه افکنانه دشمنان خود را ناکام خواهند گذاشت.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها