گاف رسانه‌ اوکراینی در باره کشتار غیرنظامیان به دست نیروهای روسیه+ ویدیو

گاف رسانه‌ اوکراینی در باره کشتار غیرنظامیان به دست نیروهای روسیه+ ویدیو
دوشنبه 15 فروردين 1401 - 11:14

رسانه‌های اوکراینی و غربی با انتشار تصاویری از شهر "بوچا" مدعی شده اند نیروهای روسیه غیرنظامیان را هدف گلوله قرار می دهند.

العالم ـ اروپا

در همین ارتباط تصاویری از گاف یک شبکه اوکراینی درخصوص انتشار اجساد کشته های غیرنظامیان در شهر بوچا در برخی شبکه های اجتماعی منتشر شده که ادعای این رسانه ها را با چالش و اما و اگر روبرو کرده است.

در این تصاویر، این شبکه اوکراینی در حال فیلمبرداری از اجساد غیرنظامیان در شهر «بوچا» در حومه کیف است که یکی از اجساد قبل از این که دوربین به طور کامل از کنارش رد شود تکان می خورد!

اوکراینرسانه‌های غربی با انتشار تصاویری از شهر "بوچا" در نزدیکی کی‌یف مدعی شده اند نیروهای روسیه هنگام خروج از اطراف پایتخت اوکراین غیرنظامیان را هدف گلوله قرار می دهند.

تصاویر منتشر شده، حاکی از وجود اجساد غیرنظامیان در خیابان های شهر بوچا در نزدیکی کی‌یف است که در خیابان ها و پیاده روهای این شهر پراکنده است.

رسانه های غربی گزارش داده اند که ساکنان شهر بوچا گفته اند که این غیرنظامیان بی هیچ دلیلی توسط سربازان روس کشته شده اند. انتشار این تصاویر واکنش دبیرکل سازمان ملل و مقامات کشورهای غربی از جمله فرانسه و انگلیس را برانگیخت.

به دنبال انتشار این تصاویر، نمایندگی روسیه در سازمان ملل متحد خواستار برگزاری نشست شورای امنیت برای بررسی ادعاهای اوکراین درباره کشتار غیرنظامیان در شهر "بوچا" شد.

پربیننده ترین خبرها