حماس: رژیم صهیونیستی از تداوم عملیات علیه شهرک‌نشیان وحشت دارد

حماس: رژیم صهیونیستی از تداوم عملیات علیه شهرک‌نشیان وحشت دارد
سه شنبه 16 فروردين 1401 - 17:26

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین تأکید کرد که رژیم صهیونیستی از عملیاتهای مداوم علیه شهرک‌نشیان خود به شدت وحشت واهمه داد.

العالم - فلسطین اشغالی

«عبد اللطیف القانوع» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تأکید کرد که ملت این کشور همچنان به جنگ خود با دشمن اسرائیلی ادامه خواهند داد.

پایگاه خبری حماس به نقل از القانوع گزارش داد، شجاعت، ایستادگی مداوم و افزایش مقاومت در کرانه باختری و قدس اشغالی نشان می‌دهد که مبارزه ادامه دارد و نمی‌توان به رژیم صهیونیستی این فرصت را داد که قدس اشغالی را محاصره کند.

وی با بیان اینکه ملت فلسطین، در خصوص این سرزمین، حقانیت دارد، خاطر نشان کرد، مردم فلسطین امروز صحنه شکست رژیم صهیونیستی را به تصویر کشیده‌اند، ولی اقدامات صهیونیستها اراده این مردم را در هم نخواهد شکست.

القانوع تأکید کرد، استفاده رژیم صهیونیستی از صدها نفر از سربازان ذخیره خود در کرانه باختری، تعقیب و بازداشت مردم فلسطین، باعث شکست اراده ملت و جوانان انقلابی فلسطین نخواهد شد.

سخنگوی حماس در پایان تصریح کرد، اینکه رژیم صهیونیستی سراغ واسطه‌ها رفته است و سفرهای مکرر به برخی از کشورها انجام می‌دهند نشان می‌دهد که این رژیم از عملیاتهای مداوم علیه شهرک‌نشیان خود به شدت وحشت و واهمه داد.

به گفته شخصیت‌های فلسطینی،عملیات‌های استشهادی اخیر در قلب سرزمین‌های اشغالی، رژیم صهیونیستی را سراسیمه کرده به طوری که به ترور میدانی فلسطینیان روی آورده است.

این در حالی است که سه رزمنده فلسطینی عضو جنبش جهاد اسلامی در درگیری بامداد شنبه در منطقه عرابه جنوب جنین به شهادت رسیدند و دو نظامی صهیونیست نیز زخمی شدند.

فارس

پربیننده ترین خبرها