یک زن اسرائیلی در امارات به اعدام محکوم شد

یک زن اسرائیلی در امارات به اعدام محکوم شد
چهارشنبه 17 فروردين 1401 - 21:49

دادگاه امارات یک زن ساکن فلسطین اشغالی را به جرم حمل نیم کیلو کوکائین به اعدام محکوم کرد.

العالم _ امارات

دادگاه جنایی امارات یک زن ساکن فلسطین اشغالی را به جرم حمل و نگهداری نیم کیلوگرم ماده روانگردان کوکائین، به اعدام محکوم کرد.

مأموران اماراتی سال گذشته میلادی از خانه این زن ۴۳ ساله به نام «فداء کیوان» این مقدار کوکائین را کشف کرده بودند. همزمان رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز تلاش دارند چنین القا کنند که او تحت ضرب و شتم به جرم خود اعتراف کرده است.

وکیل این زن نیز گفته است که ظرف ۳۰ روز به این رأی دادگاه اعتراض و تلاش خواهد کرد تا از مقامات تل آویو و مقامات دیگر کشورها برای نقض این حکم کمک بگیرد. وزارت خارجه رژیم صهیونیستی نیز گفته است که از این موضوع اطلاع دارد.

سال ۲۰۱۹ نیز یک زن به نام «نعمه یسسخار» با تابعیت اسرائیلی و آمریکایی در روسیه به اتهام حمل و نگهداری مواد مخدر به اعدام محکوم شده بود که در آن زمان بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر وقت رژیم صهیونیستی وارد عمل شد و در نهایت این فرد آزاد شد.

وکیل فداء کیوان در مصاحبه خود از مقامات تل آویو و رسانه‌های عبری‌زبان خواسته است تا همان کاری که برای «نعمه یسسخار» کردند، برای موکل وی نیز انجام دهند.

حکم اعدام این زن ساکن فلسطین اشغالی در امارات به اتهام نگهداری مواد مخدر، بار دیگر توجه رسانه‌های عبری‌زبان را به گردشگری فساد و فحشا در دبی برای گردشگران اسرائیلی جلب کرده است.

دسامبر ۲۰۲۰ شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی در گزارشی به افزایش ورود گردشگران این رژیم به شهر «دبی» در امارات متحده عربی پرداخت و گفت که «دبی» به «پایتخت تن فروشی» در جهان تبدیل شده است.

به گفته این شبکه، توافق عادی‌سازی روابط میان امارات و رژیم اسرائیل، دبی را به مقصدی جذاب و مورد توجه جوانان اسرائیلی تبدیل کرده است، به طوری که کنار برج‌های بزرگ و خودروهای لوکس، تجارت فحشا در حال انجام است. جوانان و تاجران اسرائیلی با هزاران دلار به دبی می‌روند و هتل‌ها به کانون‌ مصرف مشروبات الکلی و مواد مخدر و «تن فروشی» تبدیل شده است.

رسانه‌های صهیونیست می‌گویند که فساد و فحشا و مصرف مواد مخدر در دبی در حالی رواج دارد که مقامات اماراتی از اتفاقاتی که رخ می‌دهد، کاملا آگاه هستند.

به گزارش کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی، از زمان اجرای توافق سازش بین امارات و این رژیم، شماری از جنایتکاران اسرائیلی که در ارتباط با پرونده‌های قتل و قاچاق مواد مخدر تحت تعقیب هستند، به دبی فرار کرده‌اند.

در این گزارش آمده است که این افراد پیش از آنکه پلیس اسرائیل دستور بازداشت آنها را صادر کند، به دبی گریخته‌اند.

یکی از این افراد به شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی گفته بود: «در دبی سوال زیادی از تو نمی‌پرسند. تنها می‌پرسند پول داری؟ بیا اینجا سرمایه‌گذاری کن و با ما شریک شو».

بر پایه این گزارش، اخیرا نیز شماری از جنایتکاران اسرائیلی فراری به رومانی، اوکراین و آفریقای جنوبی، با هدف بررسی زمینه‌های ایجاد شرکت‌هایی در زمینه ساخت‌ و ساز و احداث هتل، به دبی فرار کرده‌اند.

فارس

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها