تداوم یورش نظامیان صهیونیست درماه رمضان؛ ۵ فلسطینی بازداشت شدند

تداوم یورش نظامیان صهیونیست درماه رمضان؛ ۵ فلسطینی بازداشت شدند
پنج‌شنبه 18 فروردين 1401 - 10:38

نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز (پنجشنبه) در ادامه تجاوزگری علیه ملت فلسطین، با یورش به کرانه باختری پنج فلسطینی را بازداشت کردند.  

العالم ـ فلسطین اشغالی

منابع محلی گزارش دادند که نیروهای رژیم صهیونیستی از آغاز ماه رمضان با افرایش حملات خود در مناطق مختلف به دستگیری شهروندان فلسطینی ادامه می دهند.
صهیونیست ها بامداد امروز (پنجشنبه) در یورش گسترده به کرانه باختری و درگیری با ساکنان، پنج فلسطینی را بدون دلیل و تفهیم اتهام بازداشت کردند.
رژیم صهیونیستی از آغاز ماه مبارک رمضان تاکنون در محله «باب العامود» در قدس اشغالی دست‌کم ۴۰ فلسطینی را بازداشت کرده که ۱۰ نفر از مجموع آنان‌ کودک بوده است.
شب گذشته و همزمان با پنجمین شب از ماه مبارک رمضان در فلسطین اشغالی، نظامیان صهیونیست بار دیگر به روزه‌داران فلسطینی در منطقه «باب العامود» نزدیک محوطه مسجدالاقصی حمله کردند.

بر اساس گزارش‌ها، نیروهای مخفی پلیس و اسب‌سوار، و همچنین نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی بار دیگر با تجهیزات کامل به فلسطینیان بی‌دفاع حمله کرده و سعی در برهم زدن مراسم ماه رمضان داشتند.

بنابر این گزارش تعدادی از جوانان فلسطینی که سعی در مقابله با این تجاوزگری اشغالگران داشتند، زخمی و چهار فلسطینی نیز دستگیر شدند.

نظامیان صهیونیست به صورت گسترده‌ای در خیابان‌های قدس اشغالی، منطقه باب العامود، الساهره، سلطان سلیمان و خیابان نابلس حضور دارند.
برخی رسانه‌ها گزارش دادند که نظامیان صهیونیست با باتوم، گاز اشک‌آور، بمب‌های صوتی و گلوله‌های پلاستیکی به فلسطینیان حمله کردند.
رسانه‌های صهیونیستی گزارش داده اند، مقامات نظامی این رژیم از بیم عملیات استشهادی فلسطینیان، ۲۰۰ سرباز از نیروهای ویژه را به قدس اشغالی اعزام کرده‌اند.
در پی حملات صهیونیست ها، جنبش مقاومت اسلامی حماس در باره پیامدهای اقدام های این رژیم در قدس اشغالی هشدار داد.
«طاهر النونو» مشاور رسانه‌ای رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت که ما رژیم اشغالگر را مسؤول عواقب اقدامات تحریک آمیز آنها در داخل و اطراف مسجد الاقصی به ویژه در منطقه باب العامود می‌دانیم.

پربیننده ترین خبرها