پیام هشدار مقاومت فلسطین به ارتش صهیونیستی / صف آرایی نظامی غزه علیه ارتش اشغالگر در صورت یورش به اردوگاه جنین درکرانه باختری

پیام هشدار مقاومت فلسطین به ارتش صهیونیستی / صف آرایی نظامی غزه علیه ارتش اشغالگر در صورت یورش به اردوگاه جنین درکرانه باختری
شنبه 20 فروردين 1401 - 10:22

همزمان با تهدید ارتش رژیم صهیونیستی ضد اردوگاه جنین، مقاومت فلسطین هشدار داد غزه در خط رویارویی با ارتش رژیم اشغالگر قرار خواهد گرفت.

العالم _ فلسطین

بنابر گزارش روزنامه اینترنتی رای الیوم که در لندن به روز می شود، احمد عبدالرحمن تحلیلگر امور نظامی و سیاسی گفت: مقاومت در غزه این پیام را برای اسرائیلی ها ارسال کرده است که هرگونه یورش به اردوگاه جنین خط قرمز است.

عبدالرحمن افزود: مقاومت در غزه در پیام خود تهدید کرده است که درصورت یورش ارتش رژیم اشغابلگر به اردوگاه جنین درکرانه باختری، غزه وارد رویارویی با آن خواهد شد.

به گفته عبدالرحمن، مقاومت در غزه این پیام را از طریق میانجیگران منطقه ای برای اسرائیل فرستاده است.

این تحلیلگر نظامی تصریح کرد: گردان های شهدای الاقصی در جنین و نابلس روابط بسیار خوبی با مقاومت در غزه و به ویژه با گردان های القدس دارند.

رسانه های اسرائیلی به نقل از یک منبع در دستگاه امنیتی و نظامی اعلام کردند که تشکیلات خودگردان تسلط کامل بر شمال کرانه باختری را از دست داده است.

منابع خبری به شبکه 12 اسرائیل گفتند: ما درباره هرج و مرج و حجم فراوان سلاح سخن می گوییم، ما درباره نبود حاکمیت در جنین سخن می گوییم.

این منابع افزودند: هیچ بعید نیست که ما شاهد عملیات گسترده اسرائیل در شمال کرانه باختری یعنی در منطقه اردوگاه جنین باشیم.

این در حالی است که اردوگاه جنین ساعاتی پس از به شهادت رسیدن رعد حازم مجری عملیات شهادت طلبانه در تل آویو، شاهد راهپیمایی ساکنان اردوگاه بود. همزمان اسرائیل تهدید کرده است که اقدام به بازداشت های گسترده داخل اردوگاه جنین خواهد کرد.

ساکنان اردوگاه جنین با در نظر گرفتن هرگونه تجاوز ارتش اسرائیل، بسیج عمومی و نظامی اعلام کرده اند.

همزمان فوزی برهوم سخنگوی جنبش حماس تاکید کرد که تهدیدات رژیم اشغالگر ضد جنین و ساکنان آن هرگز اراده جوانان آزاده آن را در هم نخواهد شکست و این تهدیدات فقط به خود این رژیم باز خواهد گشت.

برهوم افزود: فلسطینیان در همه شهرهای کرانه باختری و جوانان انقلابی نباید اجازه دهند که رژیم اشغالگر اردوگاه جنین و ساکنان آن را تنها تصور کند یا آنان را مورد هجوم قرار دهد بلکه باید به یاری ساکنان جنین بشتابند و در برابر ارتش اشغالگر مقاومت کنند هرچند که نیازمند فداکاری بسیار باشد.

پربیننده ترین خبرها