ویدیو/ درگیری شدید در اردوگاه جنین/ شهادت یک فلسطینی و افزایش شمار زخمی ها به 15 نفر / محاصره منزل پدر مجری عملیات شهادت طلبانه تل آویو در اردوگاه جنین/ناکامی ارتش صهیونیستی از دستگیری پدر مجری عملیات شهادت طلبانه

ویدیو/ درگیری شدید در اردوگاه جنین/ شهادت یک فلسطینی و افزایش شمار زخمی ها به 15 نفر / محاصره منزل پدر مجری عملیات شهادت طلبانه تل آویو در اردوگاه جنین/ناکامی ارتش صهیونیستی از دستگیری پدر مجری عملیات شهادت طلبانه
شنبه 20 فروردين 1401 - 11:48

شبکه خبری العالم در خبری فوری از درگیری شدید در اردوگاه جنین در کرانه باختری خبر داد.

العالم ـ فلسطین اشغالی

خبرنگار شبکه خبری العالم از درگیری شدید در اردوگاه جنین در کرانه باختری بین فلسطینی ها و نیروهای اشغالگر و شهادت یک فلسطینی به نام احمد السعدیو زخمی شدن شش نفر دیگر خبر داد.

جنینبر پایه این گزارش مساجد اردوگاه جنین شهادت احمد السعدی را که در این درگیری به شهادت رسیده است، به سوگ نشستند.

شهادت احمد السعدی

در همین حال ارتش رژیم اسرائیل از آغاز عملیات نظامی در اطراف شهر جنین و داخل اردوگاه جنین و روستای برقین خبر داد.

جنینیورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جتنین درحالی است که مقاومت فلسطین هشدار داده بود که در صورت حمله ارتش صهیونیستی به اردوگاه جنین، غزه در خط رویارویی با ارتش رژیم اشغالگر قرار خواهد گرفت.

مقاومت در غزه در پیام خود برای اسرائیلی ها خاطرنشان کرده که هرگونه یورش به اردوگاه جنین خط قرمز است.

اردوگاه جنین ساعاتی پس از به شهادت رسیدن رعد حازم مجری عملیات شهادت طلبانه در تل آویو، شاهد راهپیمایی ساکنان اردوگاه بود. همزمان اسرائیل تهدید کرده است که اقدام به بازداشت های گسترده داخل اردوگاه جنین خواهد کرد.

ساکنان اردوگاه جنین با در نظر گرفتن هرگونه تجاوز ارتش اسرائیل، بسیج عمومی و نظامی اعلام کرده اند.

عملیات مقاومتی استشهادی طی پنجشنبه شب گذشته (18 فروردین ماه ) در قلب تل آویو در خیابان «دزنگوف»، یکی از بزرگ‌ترین خیابان‌های این شهر، به کشته شدن سه شهرک نشین و زخمی شدن 11 نفر منجر شد و موجی از وحشت را در سرزمین های اشغالی برانگیخت.

عامل این عملیات که یک جوان فلسطینی ۲۹‌ساله به نام «رعد فتحی حازم» از اردوگاه جنین در شمال کرانه باختری بود، صبح جمعه پس از چند ساعت تعقیب و گریز، به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید. این چهارمین عملیات شهادت‌طلبانه در فلسطین اشغالی در حدود یک هفته گذشته بوده است.

جنینلحظه انفجار بمب در جنین

12:6 | وزارت بهداشت فلسطین با تأیید خبر شهادت یک فلسطینی در جریان یورش نظامیان صهیونیستی به اردوگاه جنین، اعلام کرد همچنین در جریان این حمله، تعدادی نیز مجروح شدند.

12:20| نیروهای اشغالگر به محاصره منزل خانواده شهید رعد حازم (مجری عملیات شهادت طلبانه تل آویو) مبادرت کردند و از اعضای خانواده وی خواستند که تسلیم شوند اما پدر این شهید از پذیرش خواسته نظامیان صهیونیست سرباز زد و از تسلیم شدن به اشغالگران خودداری کرده است.

12:27 | شمار زخمی های حمله نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین در کرانه باختری به 10 نفر رسید.

ناکامی ارتش صهیونیستی از دستگیری پدر مجری عملیات شهادت طلبانه تل آویو

12:37 | خبرهای رسیده از سرزمین های اشغالی حاکی است که ارتش رژیم صهیونیستی با پدر شهید رعد تماس حاصل کرده و از او خواسته بود که خود را تسلیم کند ولی پدر این شهید از پذیرش درخواست آنها سرباز زد.

جنینبه دنبال این قضیه، ارتش رژیم صهیونیستی نیروهای خود را برای دستگیری پدر شهید به اردوگاه جنین گسیل کرد اما نیروهای اشغالگر با مقاومت شهروندان فلسطینی در اردوگاه جنین مواجه شدند که این درگیری به شهادت یک فلسطینی و زخمی شدن شماری دیگر منجر شد که حال دو تن از زخمی ها نیز وخیم گزارش شده است.

اشغالگران صهیونیست بعد از درگیری با مردم فلسطین و پس از محاصره منزل خانواده شهید رعد، موفق به دستگیری پدر این شهید فلسطینی نشدند و به ناچار اردوگاه را ترک کردند.

12:43 | وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در جریان یورش نیروهای اشغالگر اسرائیلی به اردوگاه جنین، یک فلسطینی شهید شده و شمار زخمی ها نیز به 10 تن افزایش یافته است.

12:55 | وزارت بهداشت فلسطین از افزایش زخمی های شهروندان فلسطینی در جریان یورش نیروهای اشغالگر اسرائیلی به اردوگاه جنین، به 13 نفر خبر داد.

13:13 | منابع عربی به نقل از وزارت بهداشت فلسطین از افزایش شمار زخمی های شهروندان فلسطینی در جریان یورش نیروهای اشغالگر اسرائیلی به اردوگاه جنین، به 15 تن خبر دادند.

پربیننده ترین خبرها