تداوم عملیات‌های استشهادی؛ پیروزی فلسطینیان نزدیک است

تداوم عملیات‌های استشهادی؛ پیروزی فلسطینیان نزدیک است
شنبه 20 فروردين 1401 - 14:58

رهبران فلسطینی می‌گویند امروز تمام فلسطینیان در داخل سرزمین های اشغالی به سمت تداوم بخشیدن به رویکرد مقاومت و مبارزه با رژیم اشغالگر پیش می‌روند.

العالم- نظرکده

رهبران فلسطینی تأکید می‌کنند که امکان ندارد فلسطینیان اجازه دهند که صهیونیست‌های اشغالگر روی آرامش ببینند و لذا، می‌بینیم که طی دوره اخیر عملیات استشهادی گسترش و افزایش یافته است که این امر گواهی بر این مدعاست که فلسطینیان مصمم به ادامه مقاومت هستند.

رهبران فلسطینی خاطرنشان کردند که رهبران رژیم اشغالگر احتمال می‌دهند که اوضاع به سمت "دومین نبرد شمشیر قدس" پیش برود.

آنها تأکید می‌کنند که مقاومت موضع خود را مشخص کرده و لذا، عملیات استشهادی فلسطینیان بیشتر می‌شود و فلسطینیان و مقاومت هرگز قبول نمی‌کنند که نفوذ صهیونیستی، یهودی‌سازی، یورش به مسجدالاقصی و تجاوزات آنان علیه فلسطینیان ادامه یابد.

سیاستمداران فلسطینی نیز معتقدند ملت فلسطین بعد از سال‌ها سرکوب، شکنجه و آواره شدن، امروز مصمم و قاطعانه می‌گوید که اماده‌اند سرزمین‌شان را کاملا آزاد کنند.

آنها تأکید می‌کنند اراده مقاوم ملت فلسطین بر رژیم اسرائیل که به قدرت نظامی و جنگ علیه آنها متوسل می‌شود و مورد حمایت سیاسی امریکا و اروپا است، پیروز خواهد شد و ملت فلسطین پیشرو هستند و شهادت آرزوی دست‌یافتنی هر فلسطینی است.

از سوی دیگر، کارشناسان سیاسی می‌گویند که صهیونیست‌ها به حل و فصل سیاسی چشم امید دوخته‌اند در حالی‌که ملت فلسطین به مذاکره امیدی ندارد و با عملیات استشهادی‌شان، ترس و وحشت را در داخل تل‌آویو و دیگر مناطق صهیونیست‌نشین حاکم کرده‌اند.

پربیننده ترین خبرها