مقدماتی جام ملت‌های آسیا؛

جشنواره گل تیم ملی فوتسال در گام نخست/ شاگردان شمسایی ۱۷ بر صفر مالدیو را درهم کوبیدند

جشنواره گل تیم ملی فوتسال در گام نخست/ شاگردان شمسایی ۱۷ بر صفر مالدیو را درهم کوبیدند
يکشنبه 21 فروردين 1401 - 17:33

تیم ملی فوتسال کشورمان در نخستین دیدار خود از مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا موفق شد مالدیو را با یک نتیجه پر گل شکست دهد.

العالم ـ ایران ـ ورزشی

دیدار تیم های ملی فوتسال ایران و مالدیو امروز (یکشنبه) در چارچوب اولین بازی مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۲ در منطقه مرکز و جنوب قاره کهن و در سالن گازپروم شهر بیشکک برگزار شد و در نهایت تیم ایران موفق شد با نتیجه ۱۷ بر صفر حریف خود را شکست دهد.

در نیمه نخست این دیدار شاگردان وحید شمسایی از همان ابتدا موفق شدند سوار بر بازی شوند و با نتیجه هفت بر صفر نیمه نخست را به پایان برسانند.

تیم ایران در نیمه دوم نیز همان رویه را با شدت بیشتری ادامه داد و در نهایت موفق شد با نتیجه ۱۷ بر صفر حریف خود را شکست دهد.

حسین طیبی (۴ گل)، سعید احمدعباسی (۴ گل)، سالار آقاپور (۲ گل)، حمزه کدخدایی (۲ گل)، مسعود یوسف (۲ گل)، محمدحسین درخشانی، مهدی کریمی، علیرضا رفیعی‌پور گلزنان ایران در این بازی بودند.

تیم ایران در این مسابقات با تیم‌های قرقیزستان، ترکمنستان و مالدیو همگروه است. دو تیم برتر این گروه به مرحله نهایی جام ملت‌های آسیا که در کویت برگزار می‌شود، صعود خواهند کرد. قرقیزستان میزبان این مسابقات است. فوتسالیست‌های کشورمان طبق برنامه زیر باید به مصاف حریفان خود بروند:

دوشنبه ۲۲ فروردین

ایران - ترکمنستان / ساعت ۱۵:۳۰

سه‌شنبه ۲۳ فروردین

ایران - قرقیزستان / ساعت ۱۸:۳۰

پربیننده ترین خبرها