زخمی شدن افسر صهیونیستی در جنین با شلیک نیروهایش

 زخمی شدن افسر صهیونیستی در جنین با شلیک نیروهایش
دوشنبه 22 فروردين 1401 - 13:26

افسر صهیونیستی در جریان درگیری با "شهدای منطقه عرابه" مورد هدف شلیک نیروهایش قرار گرفت و به شدت مجروح شد.

العالم - فلسطین اشغالی

روزنامه «القدس» به نقل از روزنامه یدیعوت احرونوت، گزارش داد که طی تحقیق و بررسی بعمل آمده توسط رژیم صهیونیستی، که نتایج آن امروز (دوشنبه) منتشر شد، مشخص شد افسر "اسرائیلی" که حدود 10 روز پیش در جریان درگیری با "شهدای منطقه عرابه" به شدت مجروح شده بود، مورد اصابت ترکش شلیک سربازان یگان خود قرار گرفته است.

این افسر طبق آنچه پیشتر اعلام شده است، از فاصله صفر توسط اعضای جنبش جهاد اسلامی مورد هدف قرار نگرفته است.

در بررسی ها مشخص شد که ترکش ها از قسمتی که جلیقه ضد گلوله آنرا پوشش نمی دهد عبور کرده اند، در نتیجه باعث شدت مجروحیت وی پیش از بهبودی وضعیتش در روزهای اخیر شد.

این روزنامه خاطرنشان کرد: عملیات انجام شده توسط ارتش اشغالگر "اسرائیل" از طریق دوربین های نصب شده بر روی کلاه ایمنی سربازان شرکت کننده در عملیات مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و مشخص شد که وی در معرض ترکش گلوله های همان نیروها قرار گرفته است.

از تجزیه و تحلیل آنچه دوربین ها گرفته اند، نمايان است، خودرویی که افسر صهیونیستی در آن بود برای بستن راه از خودروی اعضای گروه فلسطینی سبقت گرفت و خودروی دیگری پشت سر آنها بود که در جریان تیراندازی از دو طرف و پراکنده شدن اعضای گروه فلسطینی، این افسر صهیونیست زمانی بر اثر اصابت ترکش گلوله نیروهای خودی مجروح شد، که از خودرو خارج شدند و سه فلسطینی را هدف گلوله قرار دادند.

همچنین مشخص شد که یکی از اعضای گروه فلسطینی قبل از شهادت، خودرو را ترک کرده و با تعدادی از نیروهای "اسرائیلی" درگیر شده بود.

پربیننده ترین خبرها