شهادت یک فلسطینی در نابلس

شهادت یک فلسطینی در نابلس
چهارشنبه 24 فروردين 1401 - 19:13

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد در پنجمین روز عملیات نظامی در کرانه باختری رود اردن، یک جوان فلسطینی در تیراندازی نظامیان صهیونیست در نابلس به شهادت رسید.

العالم _ فلسطین

وزارت بهداشت فلسطین روز چهارشنبه اعلام کرد در پنجمین روز عملیات نظامی در کرانه باختری رود اردن، یک جوان فلسطینی در تیراندازی نظامیان صهیونیست در نابلس در شمال کرانه باختری به شهادت رسید و ۳۱ نفر دیگر نیز زخمی شدند.
هلال احمر فلسطین تعداد مجروحان درگیری‌ها در شهرک بیتا و محدوده مقبره یوسف در نابلس را ۳۱ نفر اعلام کرد که از این تعداد ۱۰ نفر با گلوله واقعی هدف قرار گرفته اند.
روزنامه صهیونیستی هاآرتص به نقل از هلال احمر فلسطین گزارش داد که یکی از زخمی‌ها وضعیت وخیمی دارد و یکی دیگر از مصدومان از ناحیه چشم هدف گلوله نیرو‌های رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از بازداشت‌های گسترده در جنین، طولکرم، نابلس و سایر مناطق خبر داد. نیرو‌های ارتش اشغالگر پس از حمله هفته گذشته به تل آویو که در آن سه صهیونیست کشته شدند، به شهر‌ها و شهرک‌های کرانه باختری یورش بردند و مردم را دستگیر کردند.
نهاد‌های امور اسرا در فلسطین اعلام کردند رژیم اشغالگر ۵۳۹ فلسطینی را در ماه مارس گذشته بازداشت کرد.
نهاد‌های امور اسرا خاطر نشان کردند تعداد اسرا و بازداشت شدگان فلسطینی در زندان‌های رژیم اشغالگر تا پایان مارس ۲۰۲۲ به حدود ۴ هزار و ۴۵۰ نفر رسید که از این میان ۳۲ نفر زن و ۱۶۰ نفر خردسال و حدود ۵۳۰ تن نیز در بازداشت اداری هستند.

فارس

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها