بنی گانتز؛ رئیس اتحادیه عرب یا وزیر جنگ اشغالگران!

بنی گانتز؛ رئیس اتحادیه عرب یا وزیر جنگ اشغالگران!
پنج‌شنبه 25 فروردين 1401 - 19:19

دو روز پیش، بنی گانتز، وزیر دفاع اسرائیل، برای بازگشت سوریه به اتحادیه عرب شرطهایی گذاشت و امروز به محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی دستور می دهد که چگونه عملیات فلسطینی ها را بر علیه رژیم صهیونیستی کنترل  و از  پرداخت غرامت به خانواده عامل جنایت  تل‌آویو جلوگیری کند، آیا بهتر نیست گانتز به جای ابوالغیط، رئیس اتحادیه عرب باشد؟

العالم - کشکول

گانتز دیروز در یک جلسه توجیهی برای محققان سراسر جهان و رسانه های خارجی که مرکز سیاست خاورمیانه واشنگتن از طریق زووم برگزار می کرد، گویی جهان عرب را رهبری می کند، برای بشار اسد رئیس جمهوری سوریه برای بازگشت به اتحادیه عرب، شروطی تعیین کرد.

گانتز امروز هم در یک مصاحبه مطبوعاتی گفت که با تشکیلات خودگردان فلسطین همکاری دارد، و برای توقف حملات به رژیم صهیونیستی هماهنگی می کند.

حوادث رخ داده نشان می دهد که کشورهای عربی تماما به گفته های گانتز عمل می کنند و حتی اتحادیه عرب مانند گانتز سخن می گوید بنابراین حتی عادی سازی آنان انگونه که می گویند احترام متقابل نیست بلکه مزدوری محض است و و صهیونیست ها طوری رفتار می کنند که گویی ارباب منطقه هستند.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت به طور منظم با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین ملاقات و ارتباط دارد و طی این تماس‌ها به عباس می گوید "خواهان" اقدامات امنیتی علیه "تروریست‌های فلسطینی" و همچنین علیه کسانی است که برای مشروعیت‌زدایی از اسرائیل تلاش می‌کنند، و همچنین درباره اقدام تشکیلات برای پرداخت پول به خانواده های اسرا و به اصطلاح آنان خرابکاران گفت وگو کردند از سوی مقامات وجود دارد. آیا این از نشانه های قیامت نیست که ما در روزگاری زندگی می کنیم که وزیر جنگ اسرائیل برای اعراب و فلسطینی ها شروط می گذارد و کشورهای بزرگ عربی تحت فرمان او هستند آیا این یک جای کار نمی لنگد؟

این اتحادیه عرب است که در صورت بازگشت سوریه، مفتخر به بازگشت آن می شود نه برعکس، و فلسطینی هایی که 74 سال شهید پشت سر شهید تقدیم می کنند، تسلیم کسی نمی شوند و علیه کسی توطئه نمی کنند و سرزمین، خانه و وطن خود را برای عادی سازان رها نمی کنند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها