گزارش خبرنگار العالم از هتک حرمت مسجد الاقصی توسط صهیونیست ها

جمعه 26 فروردين 1401 - 14:32

در پی درگیری شدید با نمازگزاران، و شلیک گاز اشک آور و بمب های صوتی به داخل نمازخانه مسجد الاقصی، ده ها نمازگزار فلسطینی مجروح شدند.

العالم - فلسطین اشغالی

خبرنگار العالم در قدس اشغالی تصریح کرد: علی رغم اجرای منع آمد و شد گسترده در کرانه باختری، توسط اشغالگران اسرائیلی برای جلوگیری از ورود نمازگزاران به مسجد الاقصی، نمازگزاران فلسطینی از سراسر فلسطین به ویژه بیت المقدس، از ساعات اولیه بامداد به مسجد الاقصی رفتند.

خبرنگار العالم تصریح کرد که نیروهای اشغالگر اسرائیل با یورش به صحن های مسجد الاقصی و حمله به نمازگزاران، ده ها فلسطینی را مجروح و تعداد زیادی از نگهبانان را که در داخل مسجد بودند، دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه با وجود موانع زیاد، فلسطینیان برای ورود به مسجد الاقصی اصرار دارند، خاطرنشان کرد: تعداد زیادی از نیروهای اشغالگر، مسلح و آماده حمله به نگهبانان و نمازگزاران در الاقصی هستند.

خبرنگار العالم اظهارداشت: تعداد مجروحان به بیش از 150 نفر رسیده و حال برخی از آنها وخیم است. پس از یورش امروز صبح اشغالگران به مسجد الاقصی، مجروحان فلسطینی از مسجد الاقصی به بیمارستان "المقاصد" و بیمارستان صحرایی هلال احمر منتقل شدند. و تعدادی از مجروحان نیز به صورت سرپایی مداوا شدند. این جراحات ناشی از شلیک گلوله پلاستیکی، بمب های صوتی و ضرب و شتم با باتوم توسط نیروهای اشغالگر بود.

پربیننده ترین خبرها