قانونگذار مسلمان آمریکایی حمله صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی را وحشیانه خواند

قانونگذار مسلمان آمریکایی حمله صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی را وحشیانه خواند
شنبه 27 فروردين 1401 - 12:22

نماینده مسلمان مجلس نمایندگان آمریکا، حمله و خشونت نظامیان صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها در مسجدالاقصی را محکوم کرد و آن را وحشیانه خواند.

العالم - فلسطین اشغالی

در ادامه واکنشها و محکومیت خشونتهای نظامیان رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیها در قدس اشغالی و دیگر مناطق کرانه باختری، «ایلهان عمر» نماینده مجلس نمایندگان آمریکا به آن واکنش نشان داد و آن را قویاً محکوم کرد.

ایلهان عمر که از منتقدان اصلی رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکاست با انتشار یک ویدئو از برخورد نظامیان صهیونیست با مسلمانان فلسطینی در حساب توئیتری خود نوشت: «وحشتناک است. ماه رمضان ماه صلح و تعمق است. حمله به مردم در عبادتگاه آنها، جایی که باید مقدس باشد، بروشنی، اشتباه و ظالمانه است. ما باید این وحشیگری را محکوم کنیم و به آن پایان بدهیم».
مسجد القصی

روز جمعه نظامیان صهیونیست با پشتیبانی از شهرک‌نشینان صهیونیست که مشغول انجام آداب تلمودی در صحن‌های مسجد الاقصی بودند، با یورش به فلسطینیانی که برای نماز صبح به مسجد الاقصی آمده و در آنجا اعتکاف کرده بودند، قریب به ۳۰۰ فلسطینی را بازداشت و بیش از ۱۵۲ نفر زخمی کردند.

انتشار تصاویر از خشونتهای نیروهای امنیتی این رژیم علیه نمازگزاران فلسطینی در صحنهای مسجدالاقصی با موجی از واکنشها در سراسر جهان مواجه شد.

گروه‌های مقاومت فلسطین در واکنش به این جنایت صهیونیست‌ها تاکید کردند که آماده نبرد مسلحانه جدیدی برای دفاع از مسجد الاقصی و هموطنان فلسطینی در قدس هستند.

فارس

پربیننده ترین خبرها