«مسجدالاقصی» در شبکه های اجتماعی کشورهای عربی ترند شد

«مسجدالاقصی» در شبکه های اجتماعی کشورهای عربی ترند شد
يکشنبه 28 فروردين 1401 - 22:40

هشتگ های مسجدالاقصی، عادی سازی خیانت است، حمله در رمضان، مساله فلسطین در فلسطین اشغالی و چند کشور عربی برای دفاع و همبستگی با مقدسات اسلامی در فلسطین اشغالی و در محکوم کردن عادی سازی با اشغالگران برخی رژیم های عربی، ترند شد.

العالمداغهای مجازی

عادی سازی شماری از کشورهای عربی با اشغالگران صهیونیست در حالی ادامه دارد که فلسطینی ها برای دفاع از مقدسات اسلامی، سرزمین و تاریخ خود در معرض بدترین نوع سرکوب و شکنجه قرار گرفته اند. در زیر به چند توییت در این زمینه اشاره می کنیم:

احمد الباز در صفخه خود در توئیتر نوشت: خدایا برادران ما را در مسجد الاقصی حفظ کن، خدایا با آنها باش، خدایا از «اسرائیل» انتقامی سخت بگیر، خدایا روز سیاه آنان را به ما نشان بده.

کاربری با نام «آیه حسونه» نیز گفت: 728 شهرک نشین صبح امروز تحت حفاظت شدید امنیتی به صحن های مسجد الاقصی یورش بردند و این مسجد در تمام روزهای هفته از ساعت 7 الی 10:30 صبح در معرض حمله بود.

وی حمله کنندگان را نجس توصیف کرد که بدون زور اسلحه نمي توانستند وارد مسجد شوند و به آن هتک حرمت کنند

ابوسلیم نیز با انتشار کلیپی از همکاری عربستان و انگلیس در تشکیل این رژیم در فلسطین نوشت و گفت: خداوند در برابر آل سعود و همه کسانی که در برپایی رژیم اسرائیل در سرزمین فلسطین نقش داشتند کافی است، فلسطین علیرغم میل همه همدستان، عادی سازان و صهیونیست شده های عرب آزاده باقی خواهد ماند .

عبدالله الموسوی، تحلیلگر سیاسی و خبرنگار نیز در توئیتی نوشت: امروز مردم قهرمان فلسطین روز اسیر فلسطینی را گرامی می دارند، سلام و درود به زندانیان و بازداشت شدگان در زندان های اشغالگر صهیونیستی، فلسطین همچنان آرمان من است و عادی سازی خیانت است.

در پرتو این حمله جنون آمیز و تشدید تنش های اسرائیل در سرزمین های اشغالی فلسطین و علیه فلسطینی ها و مقدسات اسلامی، بی عدالتی و زمین خواری، رژیم هایی که علناً با اشغالگران عادی سازی می کنند، با وقاحت به روش خود ادامه می دهند و آزادگان آن را خنجری زهرآلود در پهلوی مسلمانان، اعراب، فلسطینیان و آرمان فلسطین می دانند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها