تعرض مجدد اشغالگران صهیونیست به مسجد الاقصی/ زخمی شدن ۱۲ فلسطینی در کرانه باختری

تعرض مجدد اشغالگران صهیونیست به مسجد الاقصی/ زخمی شدن ۱۲ فلسطینی در کرانه باختری
دوشنبه 29 فروردين 1401 - 13:59

نظامیان و شهرک نشینان اشغالگر صهیونیست امروز (دوشنبه) دوباره به مسجد الاقصی تعرض کرده و نمازگزاران فلسطینی را از این مسجد بیرون راندند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، به دنبال تخلیه مسجدالاقصی از وجود فلسطینیان، شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست به این مکان مقدس تعرض کردند.

شبکه ۷ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز در این خصوص اعلام کرد: صدها شهرک‌نشین (صهیونیست) در دومین روز از عید یهودی فصح وارد مسجد الاقصی شدند.

هم اکنون شمار زیادی از نظامیان صهیونیست نیز در داخل مسجد الاقصی مستقر شده و آن را به پادگانی نظامی تبدیل کرده اند.

منابع فلسطینی اعلام کردند که در درگیری های بامداد امروز (دوشنبه) و یورش صهیونیست ها به مناطق مختلف کرانه باختری ۱۲ فلسطینی زخمی شدند.

نظامیان رژیم صهیونیستی روز جمعه (26 فروردین ماه 1401) به صحن‌های مسجد الاقصی و نمازگزاران فلسطینی یورش بردند. هلال احمر فلسطین بامداد شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که در حملات روز جمعه نظامیان رژیم اشغالگر در قدس اشغالی و کرانه باختری، در مجموع 344 نفر از فلسطینیان زخمی شدند. همچنین خبرها از بازداشت ۴۰۰ فلسطینی طی این درگیری ها حکایت دارد.

یورش نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی و حمله به نمازگزاران روزه دار فلسطینی واکنش های بسیاری از کشورهای اسلامی، نهادهای بین المللی و گروه های سیاسی اسلامی را برانگیخت.

پربیننده ترین خبرها