خط و نشان مقاومت فلسطین برای رژیم صهیونیستی از لبنان/ یکپارچه و با تمام گروههای مقاومت وارد نبرد می شویم/ ایران پشتیبان فلسطینیان در برابر رژیم صهیونیستی است/ شیخ نعیم قاسم: کشورهای سازشکار فاقد احساسات انسانی در مقابل آلام فلسطینیان هستند

خط و نشان مقاومت فلسطین برای رژیم صهیونیستی از لبنان/ یکپارچه و با تمام گروههای مقاومت وارد نبرد می شویم/ ایران پشتیبان فلسطینیان در برابر رژیم صهیونیستی است/ شیخ نعیم قاسم: کشورهای سازشکار فاقد احساسات انسانی در مقابل آلام فلسطینیان هستند
دوشنبه 29 فروردين 1401 - 18:28

عضو برجسته و از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین خطاب به دشمن صهیونیستی تاکید کرد که جبهه های مقاومت یکی است و با تمام گروههای مقاومت به طور یکپارچه وارد نبرد خواهیم شد.

العالم ـ فلسطین اشغالی

محمد الهندی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین روز دوشنبه در مراسم سالگرد روز اسیر فلسطینی در بیروت اظهار داشت: به دشمن می گوییم تمام حسابهایش اشتباه است و جبهه های مقاومت یکی است و با تمام گروههای مقاومت به طور یکپارچه وارد نبرد می شویم.

الهندی افزود: آزاد زندگی می کنیم و آزاد کشته می شویم و از یک وجب از خاک فلسطین عدول نخواهیم کرد.

جبهه خلق برای آزای فلسطین: ایران پشتیبان ما در برابر رژیم صهیونیستی است

همچنین ابو احمد فواد معاون جبهه خلق برای آزادی فلسطین، در مراسم سالگرد روز اسیر فلسطینی در بیروت گفت: امروز بسیاری از شهرک نشینان صهیونیست به فکر ترک رژیم صهیونیستی هستند و این آرزوی ما بوده است.

وی افزود: فلسطینیان ملتی واحد هستند و محور مقاومت پشتوانه ما است.

معاون جبهه خلق برای آزادی فلسطین خاطرنشان کرد، جمهوری اسلامی ایران از ما حمایت می کند و پشتوانه ماست.

وی خاطرنشان کرد، باید صدای احزاب و کنفرانس های عربی برای حمایت از مردم و آرمان فلسطین بلند باشد.

فواد افزود: تمام مواضع و تحرکات برای حمایت از آرمان فلسطین را می ستاییم.

معاون جبهه خلق برای آزادی فلسطین گفت: مردم مبارز فلسطین خواستار مرجعیت و رهبری ملی واحد بر اساس برنامه ریزی و حمایت از مقاومت هستند.

وی خاطرنشان کرد، حق مردم ماست که درباره بی تفاوتی رهبری فعلی نسبت به خون فلسطینیان سوال کنند.

فواد گفت: دشمن صهیونیستی هرگز جرات اقدام خصمانه علیه مسجد الاقصی یا حتی جنین را ندارد و این یک علت دارد و آن مقاومت است.

وی افزود: وحدت میدانی باید ما را به طرف وحدت ملی برای تحقق پیروزی در سایه مقاومت رهنمون کند.

شیخ نعیم قاسم: کشورهای سازشکار فاقد احساسات انسانی در مقابل آلام فلسطینیان هستند

شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان نیز در مراسم سالگرد روز اسیر فلسطینی در بیروت اظهار داشت: وجدان انسانی و سازمان‌‌های مدافع حقوق بشر کجاست که افزون بر 4 دهه است که هزاران فلسطینی در زندان‌های رژیم اشغالگر محبوس شذه‌اند؟!
معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: کشورهای ابرقدرت و آن دسته از کشورهایی که در مدار آنها قرار دارند، به مسائل و اتفاقاتی که اسرای فلسطینی در زندان‌های اسرائیلی در معرض آنها هستند، اهمیتی نمی‌دهند.

شیخ نعیم قاسم تصریح کرد: کسی که شعار حمایت از فلسطین سر می‌دهد بایستی در مقاومت شریک باشد.
وی افزود: تمام انواع مقاومت بایستی در خدمت مقاومت نظامی باشد.
معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان خاطرنشان کرد: کشورهای سازشکار فاقد حداقل احساسات انسانی در مقابل آلام فلسطینیان هستند.

صالح العاروری معاون رئیس دفتر سیاسی حماس نیز در این مراسم گفت که ایران از فلسطین حمایت می کند و بهای گزافی به خاطر حمایت از فلسطین و مقاومت می پردازد.

پربیننده ترین خبرها