سردار سلامی:‌ سپاه باید تماما تجلی نور قرآن شود

سردار سلامی:‌ سپاه باید تماما تجلی نور قرآن شود
سه شنبه 30 فروردين 1401 - 09:14

فرمانده کل سپاه گفت: ما پاسدار این قرآن هستیم به همین دلیل سپاه باید تماما تجلی نور قرآن شود، چون این گنجینه‌ای بی انتها است به نحوی که هر چه انسان آن را می‌خواند دل انگیز است و هیچ گاه کهنه نمی‌شود.

العالم - ایران

سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه عصر دیروز در محفل انس با قرآن و دیدار صمیمی چهره‌های قرآنی پاسدار با وی اظهار داشت: نسبت به چنین رویش‌های نورانی قرآنی که در سپاه وجود دارد شکر می‌کنیم؛ البته اول از همه خدا را سپاسگذارم که در این عصر برای خروج ما از ظلمت و هدایت به سمت نور، ولی را برای ما برگزید که او‌خود قرآن ناطق و مجسم است یعنی منطق قرآن در کلام او جاری است.
سردار سلامی افزود: توصیه می‌کنم فراز‌های درخشان فرمایشات استثنایی، بدیع و نویی که رهبری در اولین روز ماه رمضان در محفل قرآنی بیان کردند را در آن تدبر کنید.
فرمانده کل سپاه ادامه داد: از اینکه صبح و شام در خانه پاسداران قرآن جریان می‌یابد، جای شکرگذاری دارد و هرکس در مسیر هدایت این کتاب قرار گیرد جزو متقین است؛ قرآن کتاب نور است و هر کس در جستجوی رضوان الهی است باید به این منبع نور الهی متوصل شود، زیرا همه درد‌ها را می‌توانیم با توسل به قرآن درمان کنیم.
سردار سلامی تاکید کرد: ما پاسدار این قرآن هستیم به همین دلیل سپاه باید تماما تجلی نور قرآن شود، چون این گنجینه‌ای بی انتها است به نحوی که هر چه انسان آن را می‌خواند دل انگیز است و هیچ گاه کهنه نمی‌شود.
فرمانده کل سپاه ادامه داد: باید تلاش‌های قرآنی خود را بی انتها کنیم و این‌ تنها کتابی است که ما را از شر شیاطین و نفس رها می‌کند.

پربیننده ترین خبرها