واکنش کاربران فضای مجازی به ذلت صهیونیست های عرب در افطاری اسرائیلی+ویدیو

چهارشنبه 31 فروردين 1401 - 15:17

سفرای کشورهای عربی در حالی بر سر سفره افطار رئیس رژیم صهیونیستی نشستند، که نظامیان این رژیم با یورش به نمازگزاران فلسطینی در مسجد الاقص، صدها تن را زخمی و دستگیر کردند.

العالم_فلسطین

فعالان فضای مجازی خاطرنشان می کنند، سفرای کشورهای عربی در حالی بر سر سفره افطار رئیس رژیم صهیونیستی می نشینند، که اوضاع در قدس را نیک می دانند و شاهد حمله شدید نیروهای اشغالگر به نمازگزاران در مسجد الاقصی، دستگیری صدها تن و زخمی شدن ده ها نفر هستند. این عادی سازی روابط با اسرائیل نیست، بلکه خیانت به فلسطین و اسلام است.

"فهد الغفیلی" در توئیتی نوشت: «سفیر امارات در تل آویو، در ضیافت افطاری رئیس رژیم اشغالگر اسرائیل شرکت می کند، آن هم در شرایطی که خون شهدا در فلسطین خشک نشده و همچنان جاری است، صهیونیست های عرب به چه ذلتی رسیده ­اند؟»

کاربر دیگری با عنوان "مجاهد در راه حق" نوشت: «سفیران کشورهای سازشکار عرب و نماینده ترکیه در مهمانی افطاری ماه مبارک رمضان در منزل رئیس رژیم اشغالگر اسرائیل شرکت می کنند. در حالی که صدها زخمی و اسیر در زندان های رژیم اشغالگر وجود دارند.»

"ماهر الیوسفی" نیز به در توییتی خاطرنشان کرد: «در سر میز فرومایگان، به دعوت هرتزوگ، رئیس رژیم اشغالگر اسرائیل، چهار سفیر کشورهای سازشکار عرب در تل آویو افطاری خوردند، نان های سفره، فطیر صهیونیستی و آغشته به خون فلسطینی ها و تهاجم شهرک نشینان صهیونیست به خاک فلسطین و مسجد الاقصی بود ».

پربیننده ترین خبرها