همراهی حکومت های سازشکار با رژیم صهیونیستی در ویران ساختن مسجد الاقصی

همراهی حکومت های سازشکار با رژیم صهیونیستی در ویران ساختن مسجد الاقصی
چهارشنبه 31 فروردين 1401 - 23:08

صاحبان تاج و تخت های ننگین یعنی سران حکومت های سازشکار در ویران ساختن مسجد الاقصی با رژیم صهیونیستی همراهی می کنند.

العالم _ فلسطین

شهروندان عرب دیگر نیاز ندارند تا «مجتهد» توئیت نویس مشهور سعودی درباره آنچه بر مسجد مبارک الاقصی می رود، با آنان سخن بگوید زیرا پیشاپیش بین رژیم صهیونیستی و شماری از کشورهای عربی و در رأس آنها اردن و مصر با حمایت های بسیار امارات، سعودی و تشکیلات خودگردان فلسطین و یک کشور عربی دیگر که آمریکا از آن خواسته است از اقدامات اسرائیل حمایت کند، بر سر ویران ساختن مسجد الاقصی هماهنگی برقرار شده است.

این شهروندان هم اکنون به این یقین رسیده اند که حکومت های سازشکار برای حفظ تاج و تخت خود کاملا آماده اند بسیار فراتر از عادی سازی روابط پیش بروند.

«مجتهد» در جدیدترین توئیت خود درباره جنایات رژیم صهیونیستی و باندهای شهرک نشین این رژیم نوشته است که نقش ها بین حکومت های سازشکار تقسیم شده است به گونه ای که اسرائیل بتواند اهدافش را با انجام جنایات و تجاوز ضد مسجد الاقصی، قدس و ساکنان این شهر مقدس با سرعت و با هزینه کمتر محقق کند.

به نوشته این توئیت نویس مشهور سعودی، همگامی سازشکاران عرب با اسرائیل در جنایاتش ضد نخستین قبله مسلمانان و سومین حرم شریف و محافظان آن به ترتیب زیر است:

اردن: اداره اوقاف این کشور مانع اعتکاف در الاقصی شده است.

مصر: این کشور به شدت تهدید کرده است که اگر مقاومت پاسخ دهد، محاصره را تشدید خواهد کرد.

تشکیلات خودگردان فلسطین: این تشکیلات سطح هماهنگی با ارتش اشغالگر را برای محدود کردن مسجد الاقصی بالا برده است.

سعودي و امارات: این دو کشور رسانه ها و پایگاه های اجتماعی را به نفع اسرائیل به کار گرفته اند.

«مجتهد» با این حال نامی از آخرین کشور نبرده است به این امید که دست از حمایت اسرائیل بکشد.

این توئیت نویس مشهور اشاره کرده است که مقاومت اطلاعات بسیار حساسی از نقش این کشورها دارد که اگر آنها را اعلام کند، چه بسا معادلات بر هم بخورد. با این حال مقاومت همانند همیشه با این کشورها تعارف می کند و رسوایی آنها را پنهان می سازد با این گمان که پنهان ساختن از آشکار کردن بهتر است.

برخی آنچه را «مجتهد» در توئیت خود نوشته است، باور نمی کنند و چه بسا بعید می دانند و می پرسند آیا امکان دارد حکومت های عربی سازشکار این گونه آشکارا در جنایات اسرائیل ضد مقدس ترین مقدسات عرب ها و مسلمانان مشارکت کنند. این عده با این حال فراموش می کنند که حکومت های سازشکار اگر به مقدس بودن این مقدسات باور داشتند، هرگز روابط خود را با رژیم غاصب عادی سازی نمی کردند زیرا صرف اعتقاد به مقدس بودن این مکان ها انسان را باز می دارد از اینکه دست خود را در دست کسانی بگذارد که به دنبال یهودی سازی و نابود کردن آنها هستند. بالاترین چیزی که این حکومت ها به آن اعتقاد دارند، تاج و تحت خود است که تنها چیزی است که برای آنها مقدس است و برای حفظ این تاج و تخت مقدس دروغین آماده اند تا در ویران ساختن مسجد الاقصی مشارکت کنند، همان کاری که امروزه انجام می دهند.

پربیننده ترین خبرها