پیام های مقاومت فلسطين برای متجاوزان به مسجد الاقصی

پنج‌شنبه 1 ارديبهشت 1401 - 22:07

خبرنگار العالم گزارش داد هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی شب پنجشنبه چند موضع مقاومت فلسطین را بمباران کردند و باعث وحشت شماری از شهروندان فلسطینی شدند که خانه هایشان در این بمباران ها به شدت آسیب دید.

العالم _ فلسطین

در همین حال گروه های فلسطینی تاکید کردند که مقابله با اقدامات تجاوزکارانه اشغالگران را حق خود می دانند.

فوزی برهوم سخنگوی جنبش حماس اعلام کرد ادامه تجاوز و تعدی به مسجد مبارک الاقصی هم زمان با اقدام جنگنده های رژیم صهیونیستی به بمباران نوار غزه، در چارچوب تجاوز گسترده صهیونیست ها به ملت، سرزمین و مقدسات فلسطین است و مقاومت قهرمان توانسته است معادله های قدرت را بر دشمن اشغالگر صهیونیست تحمیل کند.

يوسف الحساينه عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی هم گفت اسرائیل روز چهارشنبه تلاش کرد به نوار غزه تجاوز کند هرچند زمین های خالی را هدف قرار داد.

وی افزود رژیم صهیونیستی به خوبی متوجه شده است که معادله ای که مقاومت فلسطین پس از نبرد شمشیر قدس در غزه پایه گذاری کرد، مانع آن است که این رژیم بتواند بدون برخورد با هیچ مانعی از طرف مقاومت، به غزه حمله کند.

این در حالی است که گنبد آهنین قابلیت خود را از دست داده است به گونه ای که ارتش اسرائیل در تشخیص شمار موشک هایی که مقاومت به آن شلیک کرد، ناکام ماند و در نهایت متوجه شد که قدرت مقاومت با دستیابی به موشک های زمین به هوا در مقابله با جنگنده های این رژیم، بسیار پیشرفت کرده و باعث اختلال در کارایی گنبد آهنین شده است.

کارشناسان معتقدند پیام های مقاومت برای متجاوزان به مسجد الاقصی، هم اکنون سوار بر بال های موشک ها به پرواز درآمده اند و هشدار می دهند که اگر صهیونیست ها به اهانت به مقدسات ادامه دهند، لحضه انفجار خواهد رسید و راه گریزی از آن نخواهند داشت.

پربیننده ترین خبرها