جهاد اسلامی: دشمن صهیونیستی تنها زبان زور را می‌فهمد

جهاد اسلامی: دشمن صهیونیستی تنها زبان زور را می‌فهمد
جمعه 2 ارديبهشت 1401 - 09:07

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: دشمن صهیونیستی ثابت کرده است که تنها زبان قدرت و زور را می‌فهمد و این در نبرد (شمشیر قدس) به اثبات رسید.

العالم - فلسطین اشغالی

طارق سلمی افزود: گروه های مقاومت همزمان با افزایش آمادگی خود، تحولات در کرانه باختری و قدس را پیگیری می کنند و در مقابل جنایت های اشغالگران دست بسته نمی مانند.

سلمی بیان کرد: مقاومت فلسطین برای به شکست کشاندن اهداف و سیاست های رژیم صهیونیستی در حال افزایش دائم نیرو و امکانات است.

وی گفت: اشغالگری، خط قرمز ملت فلسطین است و امت و گروه های مقاومت تا نابودی کامل این پدیده و بازپس‌گیری حقوق تاریخی خود به مبارزه ادامه می دهند.

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین بیان کرد: تهدیدات دشمن، گروه های مقاومت را از ادامه مسیر جهاد و شهادت و مقابله با سیاست های اشغالگران باز نمی دارد و این تهدیدات، نشانه ناتوانی این حکومت رژیم صهیونیستی در مقابله با ملت فلسطین است.

سلمی افزود: مقاومت، همواره بر آمادگی کامل با دشمن تاکید می کند و گنبد آهنین نیز در مقابل موشک ها و تاکتیک مقاومت به گنبد کارتونی تبدیل شده است.

وی اظهار کرد: کشورهای اسلامی باید به دفاع از ملت فلسطین برخیزند و کشورهایی که روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی کرده اند، هنوز وقت دارند با قطع این روابط به صف ملت مقاوم فلسطین و حامیان آن بپیوندند.

سلمی اضافه کرد: ما عادی سازی روابط با این رژیم قاتل را خیانت به ملت فلسطین و آن را عاملی برای اشغال منطقه و تسلط و نفوذ امنیتی در جهان اسلام و عرب می دانیم و همه باید در نگاه خود به این رژیم بازنگری کنند.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها