ادامه اقدامات وحشیانه صهیونیست ها علیه فلسطینیان

ادامه اقدامات وحشیانه صهیونیست ها علیه فلسطینیان
جمعه 2 ارديبهشت 1401 - 15:23

حملات جنگنده های رژیم صهیونیستی به نوار غزه و هدف قرار دادن غیرنظامیان و مواضع مقاومت همزمان با هجوم شهرک نشینان به صحن های مسجد الاقصی، میان سکوت مجامع بین المللی ادامه دارد.

العالم _ فلسطین

کارشناسان امور اسرائیل معتقدند حملات هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه و اتفاقات مسجد الاقصی نشان دهنده ارتباط کامل آن با عامل انفجار کنونی اوضاع در قدس اشغالی است که به اشکال مختلف بر زندگی در شهرک های صهیونیست نشین تاثیر می گذارد.

آنان تاکید می کنند که رژیم اشغالگر هم در نوار غزه و هم داخل سرزمین های اشغالی، با انواع چالش ها از طرف ملت فلسطین روبرو است.

کارشناسان امور اسرائیل بر این باورند که تنش آفرینی رژیم صهیونیستی بار دیگر شبح نبرد را بر فراز شهرک های صهیونیست نشین باز می گرداند و این در حالی است که شهرک نشینان دروغ بودن ادعاهای مقامات رژیم اشغالگر را مبنی بر حمایت از آنان به خوبی متوجه شده اند.

کارشناسان تاکید می کنند که پایداری فلسطینیان و رویارویی در قدس اشغالی پیام های بسیاری برای رژیم اشغالگر دارد مبنی بر اینکه مقاومت در فلسطین اشغالی و به ویژه در نوار غزه حضور دارد و برای ورود به هرگونه رویارویی با نیروهای اشغالگر آماده است.

متخصصان امور اسرائیل معتقدند رژیم اشغالگر اسرائیل به شدت از همبستگی گروه های مقاومت فلسطین ضد طرح ها و نقشه های آن در قدس اشغالی به شدت نگران است و تلاش می کند از آن جلوگیری کند.

آنان می افزایند که سناریوی مقاومت ضد رژیم اشغالگر صهیونیستی، این رژیم را به شدت به وحشت انداخته است زیرا نمی داند که آیا می تواند نقشه ها و طرح های خود را در قدس اشغالی و دیگر مناطق فلسطینی پیش ببرد یا خیر؟

کارشناسان امور اسرائیل همچنین تاکید می کنند که دستگاه امنیتی رژیم صهیونیستی تلاش کرده است گزینه رویارویی با مقاومت فلسطین را کنار بگذارد زیرا می داند که همه طرح های این رژیم را به خطر می اندازد.

آنان می افزایند اشغالگران گمان می کردند به ویژه پس از نشست النقب، نشستی که موضوع فلسطین را کاملا در حاشیه قرار داد، در موضع برتر قرار دارند در حالی که کاملا در اشتباه بودند.

در همین حال رهبران گروه های مقاومت تاکید کرده اند که حملات هوایی رژیم اشغالگر به نوار غزه پس از آن روی داد که حملات رسانه ای اسرائیل برای تحت فشار قرار دادن مقاومت غزه و تهدید آن بی نتیجه ماند.

آنان افزوده اند که تحولات اخیر بار دیگر نشان داد که معادله غزه - قدس به خوبی نتیجه داده است و تجاوزات نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی و تشدید تنش در آن نمی تواند مقاومت را از هدف خود گمراه کند.

پربیننده ترین خبرها