پیام فلسطینیان به اشغالگران در آستانه روز قدس

پیام فلسطینیان به اشغالگران در آستانه روز قدس
سه شنبه 6 ارديبهشت 1401 - 23:24

رژیم اشغالگر صهیونیستی ، پیش از ماه مبارک رمضان، مدعی شد  به دنبال آتش بس  در ماه مبارک رمضان است اما در باطن در صدد تغییر دادن واقعیت های میدانی به نفع خود و برهم زدن نتایج تلاش های نشست های  فلسطینی ها، کشورهای عربی  و مسلمان در روز جهانی قدس، «آخرین جمعه» ماه مبارک است که معمولاً بزرگداشت سالیانه آن  رژیم را  خشمگین می کند.  

العالم - كشكول

رژیم اشغالگر پیش از ماه مبارک رمضان از طریق میانجی‌های عرب خود پیام هایی به فلسطینیان مبنی بر تمایل به آتش بس منتقل کرد و نزدیک بود سوگند یاد کند که گرگ رامی است که در صدد گرفتن چنگ و دندان خود است تا فلسطین را تقسیم کند.

فلسطینی ها در آستانه روز جهانی قدس امسال به اشغالگران این اطمینان را دادند که در اوج آگاهی هستند و تا زمانی که آنها را از سرزمین هایشان که با حمایت غربی های غصب کرده اند بیرون نکنند در مقاومت خود ثابت قدم هستند.

غربی که امروز به چشم خود شاهد بودیم برای اوکراین شیون می کند اما وجدانش از اشغال سرزمین فلسطین از دهه ها پیش از سوی نژادپرستان به درد نمی آید.

همه می دانند که انگیزه غرب برای ایجاد این رژیم نژادپرست نامشروع در پی جنگ جهانی دوم، به ویژه در دوره پس از تقسیم غنایم جنگی و تقسیم کشورهای منطقه از طریق معاهده سایکس-پیکو توسط استعمار آغاز شد.

سپس این رژیم نامشروع را ایجاد کرد که با همه مردم منطقه تفاوت دارد تا زمام حفاظت از منافع غرب را در برابر هر گونه خواسته رهایی بخش از سوی مردمان کشورهای منطقه، به دست بگیرد.

با پایان مهلت مقرر در ساعت شش بعد از ظهر، مقاومت فلسطین ، راکت های زیادی به مجتمع های مسکونی اشغالی و غیرقانونی رژیم اشغالگر شلیک کرد و پس از آن نیروی هوایی اسرائیل نوار غزه را بمباران کرد که آغاز ان درگیری را رقم زد .

امروز، اسرائیل با ادعای برقراری آتش بس در تلاش است نیروهای فلسطینی و تلاش ها برای آزادسازی سرزمین اشغالی را به باد دهد این در حالی است که اشغالگران ضربه دردناک ناگهانی دریافت کردند که تمام برنامه های تهاجمی، توسعه طلبانه و نژادپرستانه آنها را خنثی کرد و اولین گامی بود که رژیم و همه کشورهای عادی سازی حقیر را سردرگم کرد.

رشادت فلسطینی ها و تهدیدهای مقاومت، اشغالگران را مجبور به جلوگیری از کشتار قربانیان و جلوگیری از به اصطلاح "راهپیمایی پرچم" کرد

بر کسی پوشیده نیست که این رژیم عمدتاً برای اجرایی کردن پروژه استعماری غرب مورد حمایت (رای دهندگان یهودی) وجود دارد و تا زمانی که تحت حمایت غرب است ، نابودی آن تنها با توسل به زور نیروی داخلی مقاومت فلسطین و ابزاری برای آزادی یا رسیدن به راه حل سیاسی مورد قبول مردم وجود ندارد مگر اینکه اراده سیاسی طرف دیگر برآن باشد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها